اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه شهید باهنر خبر داد

راه‌اندازی 86 خوابگاه دانشجویی خودگردان در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: بیش از 86 خوابگاه دانشجویی در سطح استان کرمان به صورت خودگردان اداره می‌شود و 17 خوابگاه جدید نیز درخواست خود را به شورا تحویل داده‌اند.

راه‌اندازی 86 خوابگاه دانشجویی خودگردان در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر نظری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های خودگردان استان کرمان اظهار داشت: با هدفمند شدن یارانه‌ها در مرحله اول پیشنهاد افزایش شهریه داده شد، اما در فرآیند اجرا این پیشنهاد جبران افزایش قیمت را نمی‌کرد و راه‌کار بهتر بهره‌وری بهتر از گاز بود که مطرح شد.

وی بیان داشت: باید با استفاده از انرژی‌های موجود علم و عمل را با هم به کار ببریم.

نظری عنوان کرد: در جلسه‌های صندوق رفاه دانشجویی نقطه نظرات دوستانه را بنا بر عضویت در شرکت تعاونی خوابگاه‌داران مطرح شد که به صلاح همه است در این شرکت عضو شوند، زیرا تعرفه‌های آموزشی که مطرح می‌شود، مربوط به این شرکت تعاونی است و کمک‌های خوبی به خوابگاه‌داران می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری خوابگاه‌های استان کرمان افزود: خوابگاه‌داران باید مانند گذشته شئونات و نرخ‌نامه را رعایت و در خوابگاه‌های از ناظم استفاده کنند.

نظری گفت: بیش از 86 خوابگاه دانشجویی در سطح استان کرمان به صورت خودگردان اداره می‌شود و 17 خوابگاه جدید نیز درخواست خود را به شورا تحویل داده‌اند.

وی بیان داشت: از سال گذشته مصوب شد که نخستین مسئله برای صدور مجوز خوابگاه، تأیید و مصوبه نظام مهندسی باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول