اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر خبر داد

استقبال خوب آزادشهری‌ها از جشن‎های "10 شب 10 مسجد"

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: جشن‎های باشکوه ویژه هفته وحدت و دهه مبارک فجر که در مساجد شهرستان برگزار می‎شود با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است.

استقبال خوب آزادشهری‌ها از جشن‎های "10 شب 10 مسجد"

حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: یکی از اصلی‎ترین برنامه‎های این ایام فرخنده و مبارک برگزاری جشن‎های باشکوه در مساجد، حسینیه‎ها و تکیه‎ها است که با حضور خوب مردم روبه‌رو شده و با شکوه هر چه تمام‎تر برگزار می‎شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن‎هایی در مهدیه شهرستان آزادشهر، مسجد جامع فاضل‎آباد، مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید کلاهدوز، حوزه علمیه محمدیه اهل سنت در محله پورجان نگین‎شهر و اصغریه آزادشهر اظهار داشت: این جشن‎ها در شب‎های بعد هم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: مسجد جامع نوده‎خاندوز، مسجد امام علی (ع)، مسجد جامع نگین‎شهر، تکیه رسول اکرم (ص)، مسجد موسی‌ابن‌جعفر (ص) و مسجد امام جعفر صادق (ص) میزبان برگزاری این جشن‎ها در حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان خواهند بود.

سایری اضافه کرد: همایش حجاب و عفاف در سیره رسول اکرم (ص) نیز به منظور ترویج فرهنگ حجاب اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد که با استقبال خوب خواهران همراه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در خصوص راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه گفت: این مراسم همچون سنوات گذشته از شهرداری تا مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد و انتظار است با حضور یکپارچه مردم حماسه‎ای دیگر اتفاق بیفتد و برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول