اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل اعلام کرد

برخورداری تمام روستاهای بالای 10 خانوار اردبیل از نعمت برق

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام روستاهای بالای 10 خانوار در استان اردبیل از نعمت برق و روشنایی برخوردار شدند.

برخورداری تمام روستاهای بالای 10 خانوار اردبیل از نعمت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، اقتصادی شهرستان مرزی بیله‌سوار به میمنت ایام دهه فجر در این شهر اظهار داشت: با بهره‌برداری از برق‌رسانی به سه روستا در استان اردبیل کل روستاهای برق‌دار به یک‌هزار و 497 روستا رسید.

وی با بیان اینکه خدمات دولت و نظام اسلامی به صورت گسترده و وسیع در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف ادامه یافته و همچنان نیز این روند به جد دنبال می‌شود، تصریح کرد: یکی از مظاهر صلابت انقلاب اسلامی ما در سه دهه گذشته پیوند عمیقی است که بین مردم و مسئولان در جهت حل مشکلات وجود دارد.

صابری این پیوند را بسیار عمیق‌تر از تفکر دشمن بیان کرد و افزود: جبهه استکباری و معاند انقلاب اسلامی درصدد ضربه زدن به این پیوند عمیق و صلابت پایدار است اما باید بداند رشته محبت و وحدت امت اسلامی با حاکمیت اسلام شکست‌ناپذیر است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب باورها، تدبیرها و رفتار و اخلاق عدالت‌محورانه است، خاطرنشان کرد: دشمن با ناکامی در تمام صحنه‌ها امروز در نهایت ضعف و خباثت به ترور نخبگان ایران و متفکران کشورمان روی آورده است تا شاید در عرصه علمی اختلال ایجاد کند.

وی نوکر صفتی برخی از کشورهای همسایه به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی را در شایعه‌پراکنی علیه امت‌های اسلامی خاطرنشان کرد و ادامه داد: ضعف سیاسی و اقتصادی استکبار به حدی مشهود و روشن است که آنها قادر نیستند خودشان را جمع و جور کنند چه برسد به اینکه بخواهند این انقلاب را دچار ضعف و برخی نارسایی‌ها کنند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را صحنه آشکار در بر هم زدن معادلات و برخی تفکرات کورکورانه توصیف کرد و گفت: دشمن زبون امروز بیش از هر زمان دیگر سعی می‌کند در عرصه اقتدار نظام ما تنش و نابسامانی ایجاد کند اما حضور صحنه‌های پیش رو تمام این کیدها را نقش بر آب می‌کند.

* بهره‌برداری از 17 پروژه عمرانی، تولیدی در بیله‌سوار

در پنجمین روز از دهه فجر 17 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 11.5 میلیارد ریال در شهرستان بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار اردبیل عملیات اجرایی مدرسه 10 کلاسه امام جعفر صادق (ع) در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار آغاز شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در سخنانی ایام دهه فجر را ایام سرور و خرسندی مردم و بالندگی آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مردم ما آن قدر صلابت و عظمت دارند که دشمن هرگز نمی‌تواند این صلابت و شکوه آنها را بشکند.

رسول زیبانژاد حساسیت ایام پیش رو را به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی را بیان کرد و اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی ما مظهر حقانیت و اقتدار واقعی انقلاب و مسیر تعریف شده امام راحل است.

وی در پایان از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری با شکوه رخداد انتخابات را بیان کرد و ادامه داد: تمهیدات لازم و مقدمات مورد نیاز برای برگزاری سالم انتخابات فراهم شده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول