اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس توزیع برق دماوند:

140خانوار آبسردی از نعمت برق بهره‏مند شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت توزیع برق دماوند از گشایش طرح برق‏رسانی به 140 خانوار شهرکی مسکونی در شهر آبسرد هم‏زمان با ایام‏الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

140خانوار آبسردی از نعمت برق بهره‏مند شدند

 

 

سعید حمیدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این میزان خانوار در شهرک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبسرد اسکان داشتند.

حمیدی ادامه داد: متاسفانه مردم ساکن در این بخش از شهر آبسرد سالیان سال از داشتن نعمت برق بی‏بهره بودند؛ اما با تلاش مسئولان امر این پروژه مهم محقق شد.

وی با قدردانی از مدیریت شهری آبسرد خاطر نشان کرد: از جمله موانع پیش‏ روی اجرای طرح برق‏رسانی به شهرک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر آبسرد، زمین نامناسب آن بود.

رئیس شرکت توزیع برق دماوند تصریح کرد: با مساعدت مدیریت شهری آبسرد و شهرداری و شورای اسلامی شهر و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند زمین مورد نیاز تسطیح شد و طرح برق‏رسانی در آن صورت گرفت.

حمیدی با اشاره به ویژگی‏های این طرح خاطر نشان کرد: مجموعه خدوم شرکت توزیع برق ناحیه دماوند برای راه‏اندازی این پروژه نسبت به نصب سه سامانه ترانس برق فشار هوایی، شبکه فشار متوسط هوایی و شبکه فشار ضعیف هوایی اقدام کرد.

وی پیرامون میزان اعتبار اختصاصی به این طرح خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه برق‏رسانی اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول