اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بحران نکا:

جاده هزارجریب نکا همچنان مسدود است/ وضعیت تردد نامطلوب است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بحران نکا گفت: به دلیل بارش برف و کولاک در منطقه کوهستانی نکا، جاده هزارجریب نکا همچنان مسدود است.

جاده هزارجریب نکا همچنان مسدود است/ وضعیت تردد نامطلوب است

محمد محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در نکا گفت: با توجه به بارش برف زمستانی و کاهش دمای هوا به ویژه در ارتفاعات، اکنون با مسدود شدن راه‌های روستایی، پرهیزی است از مسافرت‌های غیر ضروری مورد تاکید ما در محورهای روستایی این شهرستان است.

وی ابراز داشت: به دلیل بارش برف، یخ‌زدگی جاده و احتمال بروز خطرات احتمالی هیچ تردد غیرضروری در این محورها انجام نمی‌شود.

محمدیان با بیان اینکه همه مدارس بخش هزارجریب شهرستان نکا تعطیل است، یادآور شد: به علت انبوهی برف در جاده از ورود به روستاها جلوگیری شده و امداد رسانی به اهالی و مردم در روستاهایی که در محاصره برف هستند، ادامه دارد.

دبیر ستاد بحران نکا با اشاره به قطع برق در شب و روز گذشته در روستاهای منطقه هزارجریب خاطرنشان کرد: با کمک اکیپ برق رسانی، برق روستاها وصل شده و خدمات‌رسانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اطلاعی از میزان خسارت وارده در روستاها گزارش نشده، بیان داشت: در حال حاضر بازگشایی جاده و امداد رسانی در اولویت برنامه‌های ستاد بحران است.

محمدیان همچنین وضعیت تردد در روستاهای منطقه را نامطلوب عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری همه جانبه گروه‌های امدادی از سه راه بند بن تا ملاخیل  تا حدودی بازگشایی شده و همچنین محور گلورد نیز در حال بازگشایی است تا اقدامات لازم و خدمات‌رسانی انجام شود.

این مسئول از شهروندان خواست تا از رفت و آمد به مناطق کوهستانی و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و مراقب باشند که در این برف و کولاک برای خود و خانواده خطرات جبران ناپذیر ایجاد نکنند و بدانند همین بارش با برخورد صحیح می‌تواند با ذخیره سازی خشکسالی طول سال را برطرف کند.

محمدیان به شهروندان برای حضور در حاشیه رودخانه‌ها هشدار داد و اذعان داشت: شهروندان از بیتوته کردن و ورود به حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند که عواقب خطرناکی به همراه دارد و با پیشگیری مناسب، شاهد برون رفت از این وضعیت و رسیدن به وضعیت مناسب باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول