اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان

تیم دوچرخه‌سواری بیجار قهرمان باشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم دوچرخه‌سواری شهرستان بیجار گفت: این تیم در سومین و آخرین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور به عنوان نخست دست یافت.

تیم دوچرخه‌سواری بیجار قهرمان باشگاه‌های کشور شد

سهراب درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام حضور دوچرخه‌سواران این شهرستان در مسابقات لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سه مرحله در دو مواد دانهیل و کراس‌کانتری در سه استان کشور برگزار شد.

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری شهرستان بیجار در ادامه افزود: مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به مدت دو روز در یزد برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان مرحله دوم این رقابت‌ها تیم جوانان بیجار در رده‌بندی تیمی ماده کراس‌کانتری با کسب 189 امتیاز به عنوان برتر دست یافت و در ماده دانهیل بعد از تیم‌های شهرداری قزوین و اطلس یک با کسب 106 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گفته سرپرست تیم دوچرخه‌سواری بیجار، مرحله سوم این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مواد دانهیل و کراس‌کانتری، سیزدهم بهمن ماه جاری با حضور 11 تیم در پارک چیتگر تهران برگزار شد.

درویشی در ادامه اعلام کرد: در رده‌بندی هر سه مرحله این دوره  از مسابقات تیم جوانان این شهرستان در ماده کراس‌کانتری با کسب 449 امتیاز به عنوان نخست دست یافت و کاپ قهرمانی این ماده را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در پایان سه مرحله و در رده‌بندی ماده دانهیل تیم جوانان بیجار با کسب 210 امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد گفت: مقام اول این ماده به شهرداری قزوین اختصاص یافت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول