اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری دوچرخه‌سواری عمومی در آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: به ‌مناسبت ایام خجسته دهه فجر، دوچرخه‌سواری عمومی در شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری دوچرخه‌سواری عمومی در آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در سی و سومین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی و آستانه‌ ایام‌‌الله دهه مبارک فجر سال 1390 به پاس فداکاری‌ها و ایثار تمام رزمندگان و مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی نام، یاد و خاطره آن گلگون‌کفنان را گرامی داشته و با ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن شهیدان و رزمندگان، طنین پیام سرخ حسینی شهدای انقلاب اسلامی را در گوش جهان فریاد می‌کنیم.

وی افزود: این شهرداری با توجه به در پیش‌رو بودن با ایام‌الله دهه فجر همواره برنامه‌ها و اقدامات مؤثری در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: در این راستا خیابان‌های شهر آذین‌بندی و مقدمات برگزاری مراسم ویژه در شهرستان مهیا‌ می‌شود.

شهردار آبادان اضافه کرد: اکران بعضی فیلم‌های جشنواره فجر در سینما نفت، نمایش چند فیلم کوتاه از جمله دیگر برنامه‌هایی بوده که توسط ارگان‌های مختلف و با برنامه‌ریزی توسط این اداره در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین نمایشگاه‌هایی با عناوین و موضوعات مختلفی چون حجاب، خط و نقاشی اسلامی و کتاب با 25 درصد تخفیف در محل دائمی نمایشگاه‌های شرکت نفت در حال برنامه‌ریزی است.

شیرازی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده، گفت: هم‌چنین برگزاری جنگ شادی و  برگزاری کنسرت از دیگر برنامه‌های در حال برنامه‌ریزی در شهرستان است.

وی هم‌چنین بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دوچرخه‌سواری عمومی در سطح شهر هستیم که امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر شهروندان این مهم به مطلوب‌ترین شکل برگزار شود.

مدیر سامانه شهری آبادان در پایان گفت: این ارگان مردمی با تهیه و نصب بیلبوردهایی در سطح شهر در راستای هر چه باشکوه‌تر و پررنگ‌تر شدن مراسم و برنامه‌های این ایام خجسته تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول