اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر برگزار شد

همایش دوچرخه‌سواری در آستارا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در آستارا برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا سخاوت سلیمان‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر، یک دوره همایش دوچرخه‌سواری آزاد در آستارا برگزار شد که در آن بیش از 100 نفر از علاقه‌مندان با هر نوع دوچرخه‌ای در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار آستارا نیز با یک دستگاه دوچرخه در این همایش رکاب زد، افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش مسیر حرکت خود را از مقابل اداره ورزش و جوانان آستارا آغاز کرده و پس از حرکت به طرف گمرک دوباره به مبدا بازگشتند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این همایش بزرگ به همت هیئت‌های دوچرخه‌سواری، ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان آستارا برگزار شد و در آن اداره‌های دیگری نظیر فرمانداری، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، محیط زیست، اداره دخانیات و هلال‌احمر این شهرستان نیز مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه تمام شرکت‌کنندگان در این همایش در قرعه‌کشی شرکت داده شدند، تصریح کرد: پس از قرعه‌کشی به پنج نفر از شرکت‌کنندگان پنج دستگاه دوچرخه توسط مسئولان حاضر اهدا شد.

سلیمان‌نژاد با گرامیداشت آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی از افتتاح دو پروژه ورزشی در آستارا خبر داد و ابراز داشت: در بین پروژه‌های افتتاح شده در آستارا، دو پروژه ورزشی وجود دارد که در روزهای آینده توسط مسئولان افتتاح می‌شود.

وی گفت: این دو پروژه شامل سالن ورزشی در رحیم محله لوندویل با یک‌هزار و 100 مترمربع مساحت از مصوبات دوره نخست سفر هیئت دولت به گیلان با 400 میلیون تومان اعتبار به صورت چند منظوره و امکانات کامل افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آستارا، دومین پروژه ورزشی در این شهرستان را افتتاح سالن ورزشی شهدای سبیلی عنوان کرد.

وی، اذعان داشت: این سالن از جمله مصوبات دوره دوم سفر هیئت دولت به گیلان است که در یک‌هزار و 100 مترمربع مساحت و با 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سازمان ورزش و جوانان احداث شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول