اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بین‌المللی دوچرخه‌سواری اصفهان:

تیم دوچرخه‌سواری جوانه وجود خارجی ندارد

خبرگزاری فارس: مربی بین‌المللی دوچرخه‌سواری اصفهان گفت: با عدم انجام تعهدات مالی حامی و مدیرعامل باشگاه، تیم دوچرخه‌سواری جوانه وجود خارجی ندارد و منحل شده است.

تیم دوچرخه‌سواری جوانه وجود خارجی ندارد
محمدهادی معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حامی باشگاه بعد از مشکلاتی که برایش به وجود آمد، امکان ادامه حمایت از تیم را نداشت و مدیرعامل باشگاه نیز به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل نکرد.

وی با اشاره به تعطیل شدن فعالیت‌های این تیم بیان داشت: مدیرعامل فصل گذشته تیم، باشگاه را با یک نام خشک و خالی به اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان تحویل داد اما این اداره بودجه‌ای برای حمایت از تیم در اختیار ندارد.

سرمربی فصل گذشته تیم دوچرخه‌سواری جوانه افزود: ناطقی و جنت دو ملی‌پوش تیم جوانه فصل گذشته نتوانستند مطالبات خود در را دریافت کنند و به تیم پتروشیمی پیوستند و موسی مصطفوی نیز در آستانه پیوستن به تیم پیکان قرار دارد.

وی با بیان اینکه کاری از دستش برای تیم برنمی‌آید، تصریح کرد: من دست اندرکار نیستم، تنها یک مهره بودم و شاید دیگر تمایل نداشته باشند با من به عنوان مربی همکاری کنند.

معتمدی ادامه داد: امتیاز لیگ برتری تیم را در اختیار داریم اما زمانی که پولی در کار نیست و بازیکنان به سایر تیم‌ها پیوسته‌اند کار خاصی نمی‌توانیم انجام بدهیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول