اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

با بی‌تفاوتی‌های خود در حق استان ظلم نکنیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: با بی‌تفاوتی‌های خود در حق استان ظلم نکنیم زیرا کم‌کاری در انجام کارها عدم تعهد به خون شهدا است.

با بی‌تفاوتی‌های خود در حق استان ظلم نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در جلسه کمیسیون تخصصی توسعه صادرات غیرنفتی استان اظهار کرد: توجیه هیچ مدیری در عدم انجام کار و عقب انداختن مسیر توسعه استان پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه مدیران باید دلسوزی نسبت به استان داشته باشند، تصریح کرد: کم‌کاری در استان عدم تعهد به خون شهدا است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در مسیر بازارچه‌های مرزی استان عامل انگیزشی ایجاد شود تا تجار و بازرگانان جذب این بازارچه‌ها شوند، یادآور شد؛ باید تمام کالاهای صادراتی استان از مرزهای کرمانشاه عبور کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مرز پرویزخان باید به یک مرز نمونه در کشور تبدیل شود و با بازارچه‌های مرزی در استان‌های دیگر تفاوت چشمگیری داشته باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: با بی‌تفاوتی‌های خود در حق استان ظلم نکنیم و نگذاریم فرصت‌های پیش‌آمده به راحتی از دست برود.

وی ادامه داد: خودمختاری‌ها باید کنار گذاشته شود و همه باید هماهنگ با هم گام برداشته و در راستای پیشرفت استان هم‌افزایی ایجاد کنیم.

هاشمی با تاکید بر موقعیت تجاری پیش‌آمده به واسطه این مرز گفت: فرصت استثنایی پیش‌آمده برای کرمانشاه را با بی‌کفایتی و بی‌تفاوتی از بین نبریم و از آن نهایت استفاده را داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: چون در استان مسئولیت قبول کرده‌ایم لذا در برابر مردمانش وظیفه داریم و نباید بی‌تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه کرسی‌های مسئولیت ما بر خون شهدا تکیه دارد، اضافه کرد: نباید با بی‌کفایتی به خون شهدا خیانت کرد؛ لذا باید نسبت به مردم و استان کرمانشاه تعهد داشته باشیم.

در دستور کار نهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه سازمان همیاری شهرداری‌ها در خصوص فعالیت‌های جاری و عمرانی بازارچه‌های مرزی و ارائه زمانبندی اجرای پروژه‌ها، گزارش اداره کل مسکن و شهرسازی در خصوص پروژه‌های در دست اجرا در مرز رسمی و بازارچه‌های مرزی و میزان پیشرفت هر یک، گزارش اداره کل راه و ترابری در خصوص طراحی و محاسبات پل مرزی جدید پرویزخان، گزارش فرمانداری قصرشیرین و کنترل حضور و غیاب پرسنل اداری، گزارش اتاق بازرگانی در خصوص جلسات کارشناسی مربوط به اظهارنامه گمرکی تولیدات پتروشیمی استان و نیز جلسه کارشناسی دیپ‌گیری سوخت کامیون‌های حامل محموله صادراتی ارائه شد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول