اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سی.ان.جی سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

تعویض سیستم‌های فرسوده جایگاه‌های سی.ان.جی در قم

خبرگزاری فارس: مسئول سی.ان.جی سازمان میادین شهرداری قم از برنامه جدید شهرداری قم برای تعویض سیستم‌های فرسوده جایگاه‌های سی.ان.جی خبر داد.

تعویض سیستم‌های فرسوده جایگاه‌های سی.ان.جی در قم
مجید مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: با بهسازی دیسپنسرهای جایگاه گل‌ها و تغییر سیستم این دستگاه‌ها از مکانیکی به دیجیتالی، سوختگیری با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.
وی افزود: در این تعمیرات که از تاریخ 21 دی ماه انجام می‌پذیرد، میکروپروسسورها، کیت‌های اصلی و نمایشگر دیسپنسرها تعویض و جایگاه به شش نازل فعال و با سرعت بیشتر(حدود نیمی از زمان سابق) به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.
مسئول واحد سی.ان.جی  سازمان میادین شهرداری قم در خصوص اتمام این عملیات گفت: این عملیات با همکاری مهندسین فنی سازمان و تکنسین‌های شرکت تعمیر و نگهداشت در یک روز به پایان رسید.
مختاری خاطر نشان کرد: پس از جایگاه نوقطار، جایگاه گل‌ها دومین جایگاهی است که سیستم مکانیکی فرسوده آن به سیستم دیجیتالی مدرن تغییر داده می‌شود.
وی عنوان کرد: همچنین با استقلال کارپردازی و انبار واحد سی.ان.جی مشکل تامین قطعات حل شده و از این پس تعمیرات لازم در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.
مسئول واحد سی.ان.جی سازمان میادین شهرداری قم اذعان داشت: به‌منظور رفع مغایرت فروش گاز در جایگاه‌های حاجی‌زاده و ولیعصر مکاتباتی با شرکت‌های معتبر در این خصوص صورت پذیرفته است.
مختاری گفت: در این راستا مهندسین سازمان از جایگاه اختصاصی چند منظوره ادبی در جاده قدیم کاشان بازدید کردند تا از چگونگی انجام پروسه این عملیات حساس اطلاع دقیق و کامل پیدا کنند.
وی خاطر نشان کرد: در خصوص رفع مغایرت فروش گاز جایگاه ترمینال نیز توافقات اولیه با شرکت پاکسوز موتور تهران صورت پذیرفته است و پس از تایید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم این عملیات به‌زودی اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول