اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

ایجاد 230 هزار فرصت شغلی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار استان اصفهان گفت: تا پایان پائیز سال جاری 230 هزار فرصت شغلی در استان اصفهان ایجاد شده است.

ایجاد 230 هزار فرصت شغلی در استان اصفهان

علیرضا ذاکر اصفهانی در حاشیه  هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: وضعیت اشتغال در استان اصفهان رضایت‌بخش و حتی دور از انتظار و جلوتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ایجاد 186 هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری در استان اصفهان عنوان کرد: با احتساب اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن استان اصفهان، تا پایان پاییز سال جاری بیش از 230 هزار فرصت شغلی در استان اصفهان ایجاد شده که بخش عمده‌ای از فرصت‌های شغلی پدید آمده استان اصفهان در شهرستان کاشان است.

استاندار اصفهان یادآور شد: در فرصت باقیمانده یعنی سه ماه پایانی سال، این میزان اشتغال در استان اصفهان باز هم افزایش می‌یابد.

ذاکر اصفهانی در ادامه از افزایش 50 درصدی، اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان کاشان نیز در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی  همچنین فعالیت عمرانی انجام گرفته در شهرستان کاشان را حائز اهمیت دانست و گفت: شهرستان کاشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و عمرانی پروژه‌های خوبی آماده بهره‌برداری دارد.

استاندار اصفهان از افتتاح شش طرح عمرانی و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه جدید همزمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر خبر داد و افزود: برای این شش طرح عمرانی 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

ذاکر اصفهانی در ادامه حضور همگانی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را ضروری قلمداد کرد و گفت: مردم به واسطه تجربه‌ای که از گذشته دارند شرایط حساس کنونی کشور را شناخته و به موقعیت خطیر نظام در جوامع بین‌المللی و اسلامی واقف شده‌ و به وظایف خود نیز عمل می‌کنند.

وی  در پایان حضور حماسی و حداکثری ملت به خصوص مردم سراسر استان اصفهان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول