اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سایپا البرز:

نمی‌گذاریم مصدومیت‌ها مانع قهرمانی‌مان شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سایپا البرز گفت: نمی‌گذاریم مصدومیت‌های متوالی بازیکنانمان موجب از دست دادن عنوان قهرمانی سایپا در لیگ برتر شود.

نمی‌گذاریم مصدومیت‌ها مانع قهرمانی‌مان شود

فرهاد نفرزاده پس از کسب پیروزی مقابل باریج اسانس کاشان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم باریج اسانس کاشان بازی خوبی را در این دیدار از خود به نمایش گذاشت و این باخت چیزی از ارزش‌های این تیم خوب کم نمی‌کند.

وی در مورد وضعیت میزبانی کاشان نیز عنوان کرد: جو سالن بسیار خوب بود و کاشان نسبت به شهرهای دیگری که میزبانی بازی‌های ما را بر عهده داشتند از میزبانی بهتری برخوردار بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا البرز در خصوص برتری تیمش در این مسابقه عنوان کرد: ما با استفاده از تجربه بازیکنانم توانستیم بر جوانی بازیکنان باریج اسانس غلبه کنیم.

نفرزاده با بیان اینکه بهترین بازیکنان باریج اسانس در این دیدار  امیر غفور و مسعود غلامی بودند، افزود: در زمان‌هایی که دو تیم در پوئن مساوی بودند بازیکنان ما بهتر کار کردند و پیروز مسابقه شدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر عزم تیم سایپا برای قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: با یک برنامه‌ریزی منسجم به دنبال قهرمانی لیگ جاری هستیم و نمی‌گذاریم که مصدومیت‌های متوالی بازیکنان ما موجب از دست دادن عنوان قهرمانی سایپا در لیگ برتر شود.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول