اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

5 طرح گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری از پنج طرح گازرسانی روستایی و عملیات اجرایی سه طرح گازرسانی در لرستان آغاز شد.

5 طرح گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه طرح گازرسانی به روستاهای برکه، حسیوند، کندر، دره حیدر و شهرک صنعتی کوهدشت به بهره‌برداری رسید، گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

علی گودرزی گفت: برای گازرسانی به روستاهای برکه و حسیوند شهرستان دوره چگنی و همچنین روستاهای کندر و دره حیدر شهرستان الیگودرز حدود 30 کیلومتر شبکه گاز اجرا و برای گازرسانی به شهرک صنعتی کوهدشت نیز پنج کیلومتر شبکه اجرا و یک ایستگاه تقلیل فشار نیز نصب شده است.

وی تعداد خانوار ساکن در این روستا‌ها را بیش از 700 خانوار عنوان کرد و گفت: ساکنین این روستاها با رعایت نکات ایمنی از رفاه و آسایش بیشتری بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی گفت: تا قبل از دهه فجر امسال 230 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند بودند، که این تعداد اکنون به 234 روستا رسیده و در ایام دهه فجر نیز 44 روستای دیگر به این مجموع افزوده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح گازرسانی به روستاهای مزرعه‌آباد و میران ده شهرستان الیگودرز و روستای کمیر مالمیر شهرستان کوهدشت نیز در این ایام آغاز شده که با این اقدام 300 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها بیش از 10 میلیارد ریال و شبکه مورد نیاز حدود 20 کیلومتر است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول