اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک در جمع دانشجویان و بسیجیان اصفهان:

تقابل روحانیت جامعه را از درون می‌پوساند/ وعده دادن کاندیداها به مردم خلاف اخلاق است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اینکه تقابل روحانیت یکی از اهداف دشمن است، گفت: یکی از خطراتی که جامعه را از درون می‌پوساند، تقابل میان روحانیت است.

تقابل روحانیت جامعه را از درون می‌پوساند/ وعده دادن کاندیداها به مردم خلاف اخلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک عصر امروز در جمع دانشجویان و بسیجیان اصفهان ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: کاندیداها برای رای جمع کردن نباید به مردم وعده بدهند، چرا که این کار خلاف قانون و اخلاق است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نماینده مجلس سه وظیفه دارد، ادامه داد: قانون‌گذاری، ارتباط با مردم و حل مشکلات آنها و نظارت بر حسن اجرای قانون در کشور سه وظیفه اصلی هر نماینده مجلسی است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: عدم اجرای صحیح قانون، تبدیل قانون به آیین‌نامه و فرع قرار گرفتن قانون و عدم نظارت بر اجرای قانون از جمله مشکلات کشور ما به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه وعده دادن کاندیداها به مردم خلاف قانون و اخلاق است، ادامه داد: هر فردی برای رای جمع کردن و نماینده مجلس شدن، وعده کار اجرایی داد، حرف مفتی زده است.

سالک در ادامه با اشاره به روند شکل‌گیری جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری بیان داشت: تلاش بزرگان اصولگرایی همچون آیت‌الله‌ مهدوی کنی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح در این بوده که اصولگرایان به وحدت خوبی برسند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد هر فرد، کار الهی و سختی است، اضافه کرد: باید نقاط مثبت و منفی هر کاندیدا را دید و با سبک و سنگین کردن اقدامات و روحیات او به جمع‌بندی رسید.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تقابل روحانیت را یکی از اهداف دشمن عنوان کرد و افزود: یکی از خطراتی که جامعه را از درون می‌پوساند، تقابل میان روحانیت است.

وی تاکید کرد: اگر تقابل میان روحانیون شکل بگیرد، به دنبال آن آخوندکشی و حذف روحانیت نیز توسط استکبار دنبال می‌شود.

سالک در ادامه با بیان اینکه سیاق حرکت ما در هر اتفاقی باید رهبر انقلاب باشند، گفت: در انتخابات باید پخته عمل کنیم تا حرمت‌ها حفظ شود و وحدت بهم نریزد.

وی با بیان اینکه باید در راه مقام ولایت پیش برویم، اضافه کرد: انتخابات می‌گذرد اما آثارش باقی می‌ماند، باید سعی کنیم تا آینده را برای انتخابات خراب نکنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، شرایط کنونی جامعه را به گونه‌ای دانست که نباید آتو دست دشمن داد تا به انتخابات ضربه بزند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول