اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تمام روستاهای اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: تمام روستاهای اردبیل در حال حاضر از نعمت برق بهره‌مند هستند.

تمام روستاهای اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند
فرماندار اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از آغاز دولت نهم و دهم پروژه‌های مهمی در استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که آسفالت تمام روستاهای بالای 50 خانوار جز یک روستا و روستاهای بالای 20 خانوار جز پنج روستا از جمله آن است.
این مسئول ادامه داد: 11 هزار واحد مسکونی توسط دولت و با همت بنیاد مسکن با صرف اعتبار 57 میلیارد تومان افتتاح شده و توسعه سیستم فاضلاب و آب شرب اردبیل نیز با سرمایه‌گذاری 39 میلیارد تومان اجرایی شده است.
اکبری افتتاح دو فاز نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با سرمایه‌گذاری 550 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: تکمیل کمربندی دوم اردبیل، افتتاح هشت پل غیر هم‌سطح و توجه به روستاها با عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی از دیگر سیاست‌ها و نگرش‌های توسعه دولت خدمتگزار بوده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات سفر اول رئیس جمهور با 150 مصوبه و سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومان اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 90 درصد مصوبات عملیاتی شده است.
وی گفت: در دور دوم سفر 106 مصوبه با رشد 75 درصد و در دور سوم نیز سهم اردبیل مصوبات بی‌شماری بوده که با پیشرفت اجرای 22 درصد در حال انجام است.
فرماندار اردبیل به مصوبات بر زمین مانده در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از وزیر معین دولت در مرکز استان انتظار داریم مطالبات و خواسته‌های به حق ما را نظیر آبرسانی به روستاها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در جلسه عصر امروز هیئت دولت مطرح کرده و از آن دفاع کند.
وی با طرح چند درخواست از وزیر بهداشت خواست تا با توجه به آمار بالای شیوع سرطان مری و معده در اردبیل اقدام به راه‌اندازی مرکز تحقیقات و درمان در این زمینه کرده و زمینه خرید دستگاه رادیوتراپی را نیز برای مرکز استان فراهم کند.
اکبری همچنین ضرورت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی را یادآور شد و بیان داشت: در کنار این امر افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این استان سبب می‌شود تا فرزندان ذکاوت‌مند این خطه برای تحصیل به سایر مناطق مراجعه نکنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول