اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برق‌رسانی به مسکن مهر سرعت می‌گیرد

2000 خانواده در جیرفت از نعمت برق برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره طراحی و نظارت اداره برق شهرستان جیرفت گفت: با اجرای پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر شهرستان جیرفت، تعداد ۲ هزار خانواده از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

2000 خانواده در جیرفت از نعمت برق برخوردار می‌شوند
 رضا سلمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به طرح‌های برق‌رسانی‌ جدید اظهار داشت: برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر در شهرستان جیرفت انجام شده است.
وی اعتبار این طرح را بیش از 10 میلیارد ریال ذکر و عنوان کرد: در انجام این طرح 42 دستگاه ترانس و 10 کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و 4.3 کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است.
سلمانی گفت: محل اجرای این طرح‌ها شهرک شهید بهشتی، شهرک سیلو و مسکن مهر 15 هکتاری، مسکن مهر مخابرات، مسکن آب و فاضلاب و همچنین مسکن گلزار 177 واحدی است.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه تعداد دو هزار خانواده از نعمت برق برخوردار می‌شوند.
سلمانی اذعان کرد: طرح‌های برق‌رسانی به مسکن مهر 288 واحدی حاشیه رودخانه ملنتی و 148 واحدی بنیاد مسکن شهرک شهید بهشتی نیز در دست اقدام است.
رضا رشیدی رئیس اداره برق شهرستان جیرفت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم دوره آموزش ایمنی برق‌کاران امور برق شهرستان جیرفت اظهار داشت: این دوره آموزشی به مدت یک هفته به صورت تئوری و عملی برگزار شده است.
وی هدف از برگزاری این دوره را آموزش کمک‌های اولیه، آتشنشانی و برق‌کاری کارمندان بیان کرد و افزود: در پایان نیز برای کارکنان آموزش‌دیده، گواهینامه پایان دوره صادر شده است.
رشیدی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با حضور مدیریت و کارکنان امور برق تشکیل شده بود، از برترین‌های این دوره تقدیر شده است.
وی با تأکید بر برگزاری منظم جلسات ماهانه ایمنی برای کارکنان بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها رعایت دستورالعمل‌های ایمنی بوده است. 
انتهای پیام/آ30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول