اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره قرآنی خانواده در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر جشنواره قرآنی "خانواده" در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره قرآنی خانواده در زنجان

اسماعیل حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره قرآنی "خانواده" معرفی خانواده‌های قرآنی زنجان است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شرکت کننده در جشنواره قرآنی "خانواده" از طریق آموزشگاه‌ها و موسسات قرآنی معرفی شده‌اند، خاطر نشان کرد: ترتیل ‌خوانی، حفظ و تفسیر رشته‌هایی است که خانواده‌ها در این زمینه با هم رقابت می‌کنند.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با اشاره به اینکه سوره لقمان برای مسابقه ترتیل، حفظ و تفسیر بین خانواده‌ها تعیین شده است، اضافه کرد: منبع تفسیر نیز تفسیر نمونه است که به شرکت کنندگان معرفی شده است.

وی ادامه داد: در رشته دانستنی‌های قرآن نیز کتاب دانستنی‌های قرآن مصطفی اسرار برای مطالعه به خانواده‌های شرکت کننده در جشنواره معرفی شده است.

حسینی با بیان اینکه خانواده‌های شرکت کننده در جشنواره قرآنی " خانواده‌" به صورت تیمی و با فرزندان خود در این رقابت شرکت می‌کنند، تصریح کرد: هر کدام از اعضای تیم‌ها در یک رشته رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره قرآنی "خانواده" از 10 خانواده برتر تجلیل می‌شود، یادآور شد: اگر تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد از 15 نفر از خانواده‌های قرآنی تقدیر می‌شود.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی اظهار داشت: جشنواره قرآنی "خانواده" روز 19 بهمن ماه سال جاری در مکان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم استان زنجان از طرح‌های قرآنی بسیار خوب است، خاطر نشان کرد: در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی نیز مردم استان استقبال خوبی نشان داده و در کلاس‌های آموزش قرآنی حضور فعال دارند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول