اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد

تخریب و ترور شخصیت رقبا از سوی برخی کاندیداها

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی نحوه تبلیغات کاندیداتورها را مهم‌ترین نقیصه انتخابات دانست و یادآور شد: برخی از کاندیداها به جای ارائه برنامه‌های خود سعی در تخریب و ترور شخصیت رقبا، دولت و حتی نظام جمهوری اسلامی می‌کنند.

تخریب و ترور شخصیت رقبا از سوی برخی کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، قهرمان رشید عصر امروز در جشن وحدت مردم روستای نوغاب درمیان اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی جهان شمول بوده و منحصر به ایران و یا متعلق به گروه و فرقه خاصی نیست.

استاندار خراسان جنوبی بیداری اسلامی را جلوه‌ای از جلوه‌های فجر انقلاب دانست و افزود: شرایط فعلی ایران روند تکامل یافته آرمان‌های انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) است که زمینه اقتدار ایران را در گفتمان جهانی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه نهال نوپای انقلاب به برکت خون شهدا در سایه ولایت امروز به درخت تناوری تبدیل شده است، بیان کرد: بیداری اسلامی مهم‌ترین اتفاق در عصر حاضر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با تأسی از انقلاب ملت ایران به وقوع پیوسته است.

استاندار خراسان جنوبی از ایران به عنوان پرچمدار قیام علیه استبداد یاد کرد و افزود: جبهه کفر و نفاق از بیداری کشورها و ملت‌ها به شدت وحشت دارد از این رو با فشار بر ملت ایران سعی در انحراف قیام‌های مردمی در سراسر جهان دارد.

رشید ایران را دموکراسی‌ترین کشور جهان دانست و اضافه کرد: هرچه از انقلاب ایران می‌گذرد انتخابات در ایران قانون‌مندتر و با دقت بیشتری برگزار می‌شود.

وی نحوه تبلیغات کاندیداتورها را مهم‌ترین نقیصه انتخابات دانست و یادآور شد: برخی از کاندیداها به جای ارائه برنامه‌های خود سعی در تخریب و ترور شخصیت رقبا، دولت و حتی نظام جمهوری اسلامی می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تأکید بر حفظ مکارم اخلاق و رعایت اخلاق انتخاباتی در تبلیغات از سوی کاندیداها تصریح کرد: کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس نهم با ایجاد فضای رقابتی سالم باید مردم را تشویق به حضور پرشور و گسترده برای انتخاب اصلح کنند نه اینکه با تبلیغات مسموم علیه یکدیگر مردم را نسبت به خود بدبین سازند.

وی هدف دشمن از جوسازی‌ها و تهدیدات اخیر را تأثیرگزاری در انتخابات دانست و افزود: مردم با هوشیاری باید مراقب تحرکات عناصر فتنه و بدخواهان نظام باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول