اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تعاونی

کشاورزان و دامداران روند تولید محصولات را به دست می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان ‌شرقی گفت: ساز و کارهای لازم فراهم شده است تا کشاورزان و دامداران در قالب تعاونی‌ها روند تولید، بسته‌بندی و فرآوری‌های محصولات را خود به دست بگیرند و به صورت مستقیم محصولات را عرضه کنند.

کشاورزان و دامداران روند تولید محصولات را به دست می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌ شرقی، مسعود محمدیان در حاشیه رسیدگی به مشکلات کشاورزان زحمتکش شهرستان بستان‌آباد با تاکید به حمایت از قشر دامدار و کشاورز اظهار داشت: دامداران و کشاورزان افزایش قیمت نهاده‌های دامی، علوفه و افزایش هزینه‌های حمل و نقل محصولات را از مشکلات اساسی بخش می‌دانند.

وی خدمت به مردم و مخصوصاً به روستاییان همیشه در صحنه، کشاورزان و تولیدکنندگان را عبادت و توفیقی الهی دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی و مدیریت‌های جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند مشکلات مردم و کشاورزان را حل کنند چراکه عامه مردم به خصوص محرومان جامعه ولی‌نعمتان ما و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

محمدیان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ حضرت امام خمینی (ره) فرمان خدمت‌رسانی به مردم را در دورترین نقاط کشور صادر فرمودند و مسئولان نیز در راستای اجرای این فرمان اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌اند، افزود: مسئولان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مردم با افتخار در خدمت مردم هستند و امروز نیز در همین راستا مسئولان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات به عنوان مطالبات برحق مردم به روستاهای دورافتاده سفر می‌کنند.

وی عزت، افتخار و آسایش موجود را مرهون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان، جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در هشت سال دفاع مقدس دانست که با بذل جان خود بستر خدمت به مردم را فراهم کرده‌اند، اظهار داشت: مردم به عنوان صاحبان انقلاب بهترین حافظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و اکنون پس از 33 سال، مردم به خصوص روستائیان و کشاورزان عزیز بالاترین حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان ‌شرقی، در این دیدار به مشکلات بیش از 40 نفر از کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان بستان‌آباد رسیدگی و دستورات و راهکارهای لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول