اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 100

حضور حداکثری مردم در انتخابات ناکامی دشمنان را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز 12 اسفند امسال بار دیگر ناکامی دشمنان را رقم می‌زند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات ناکامی دشمنان را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه هیئت‌های اجرایی و نظارت نهمین دوره انتخابات در منطقه مرزن‌آباد و کلاردشت گفت: در طول عمر با برکت انقلاب حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بوده است.

وی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهت بعضی از مسائل روز کشور و جهان دارای حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بنابراین ضروری است با حضور گسترده خود به جهانیان همانند دوره‌های گذشته ثابت کنیم وفادار به آرمان‌های امام خمینی(ره) و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: نظام اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان مواجه بوده و تاکنون با وحدت و یکپارچگی توانسته اقتدار و عزت خود را حفظ کند.

رضایی بیان داشت: هرگونه بهره‌گیری از وسایل و امکانات دستگاه‌های دولتی برای استفاده‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی با آن صورت می‌گیرد.

وی خطاب به بخشداران مرزن‌آباد و کلاردشت گفت: مشکلات و دغدغه‌های احتمالی در بخش جهت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان چالوس گفت: یکی از موضوع‌های مهم در روند انتخابات در بخش مرزن‌آباد مسیر جاده کندوان است که باید در این روز دوطرفه باشد و در این زمینه نیاز است نیروی انتظامی اقدامات ویژه خود را انجام دهد.

رضایی اذعان داشت: اعضای هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه این شهرستان باید تلاش کنند در محافل عمومی از ارائه اظهارنظر شخصی در مورد کاندیداها و انتخابات خودداری کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول