اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داریوش مهرجویی نارنجی پوش می‌آید

اکران عمومی 7 فیلم جشنواره فجر در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هفت فیلم سی‌امین جشنواره فیلم فجر تهران در قزوین اکران عمومی می‌شود.

اکران عمومی 7 فیلم جشنواره فجر در قزوین

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: فیلم‌های سینمایی پل چوبی ساخته مهدی کرم‌پور، چک اثر کاظم راست‌گفتار، ضدگلوله ساخته مصطفی کیایی، بوسیدن روی ماه اثر همایون اسعدیان، بی‌خداحافظی ساخته احمد امینی، یک عاشقانه ساده ساخته سامان مقدم و نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی فیلم‌هایی هستند که در قزوین اکران می‌شوند.

وی اظهار کرد: هفت فیلم اکران شده این جشنواره از بیست و یکم تا بیست و هشتم بهمن ماه در سه نوبت در سینما بهمن اکران می‌شوند.

شفیعی‌ها با اشاره به اینکه بلیط‌فروشی جشنواره سی‌ام از شانزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود تصریح کرد: با برپایی همزمان اکران فیلم‌ها علاقه‌مندان به سینما می‌توانند پیوند دوباره خود را با این صنعت ماندگار حفظ کنند.

وی همچنین از حضور 10 فیلمساز هالیوودی همزمان با اکران فیلم‌ها در استان خبر داد و گفت: این فیلمسازان به منظور نقد و بررسی فیلم‌های هالیوود و جریان‌های سینمای غرب و بیان اهداف پشت پرده سران استکبار و شناخت ظرفیت‌های استان قزوین در صنعت سینما به استان می‌آیند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول