اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

5 فیلم جشنواره فجر در کرمان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از 17 تا 21 بهمن و در 3 سانس 5 فیلم جشنواره فجر در کرمان اکران می‌شود.

5 فیلم جشنواره فجر در کرمان اکران می‌شود
احمد سعیدی امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در کرمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با تهران هشت استان دیگر میزبان برگزاری فیلم‌های جشنواره فجر هستند که استان کرمان یکی از این میزبانان است.

وی خاطرنشان کرد: پنج فیلم جشنواره از 17 تا 21 بهمن ماه جاری در سینما شهر تماشای کرمان اکران می‌شود.

سعیدی افزود: مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره در کرمان برگزار می‌شود و در مراسم پایانی از چهره‌های موثر سینمای کشور و چهره‌های شاخص سینما تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: بلیت جشنواره در تهران 40 هزار ریال است که برای استان‌ها 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده و اگر نهادها و ارگان‌ها درخواست داشته باشند، تخفیف 50 درصدی به آن‌ها داده می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: فیلم‌های ارائه شده در کرمان روزانه در سه سانس به نمایش گذاشته می‌شود و این فیلم‌ها توسط مردم و هیئت داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول