اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عدم تأمین اعتبار

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در همدان اکران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با عدم تأمین اعتبار فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در همدان اکران نمی‌شود.

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در همدان اکران نمی‌شود
مجید فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر استان همدان در ردیف استان‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های این دوره جشنواره قرار نگرفت.
وی تصریح کرد: با توجه به عدم تأمین اعتبار لازم در خصوص اکران فیلم‌های این دوره جشنواره فجر، امسال در همدان این فیلم‌ها اکران نمی‌شود.
معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: با توجه به اینکه نمایش آثار برتر سینمایی جشنواره فیلم فجر در استان‌های کشور، مزایای فراوانی داشته و موجب آشنایی با آثار سینمای ایران و توسعه فرهنگی و هنری استان‌ها می‌شود، متأسفانه امسال همدان از این مزایا برخوردار نیست.
وی تصریح کرد: اگر اعتباری که برای اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر لازم بود، از سوی استان تأمین می‌شد، همدان نیز جزو استان‌هایی می‌شد که می‌توانست اکران فیلم‌های جشنواره را داشته باشد.
فروتن عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر یکی از جشنواره‌های مهم و بزرگ عرصه فرهنگی کشور است که علاقه‌مندان زیادی خواستار تماشای فیلم‌ها هستند، که در این راستا باید تلاش‌هایی صورت می‌گرفت.
وی در ادامه از اعزام تعدادی از علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فجر به تهران خبر داد و گفت: این امر نیازمند برنامه‌ریزی است که تا بتوان علاقه‌مندان را به این رویداد فرهنگی اعزام کرد.
معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: برای حضور در جشنواره فیلم فجر نیازمند مشخص شدن زمان اکران فیلم‌ها از سوی استان‌هاست تا بتوان در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را ترتیب داد.
انتهای پیام/ج30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول