اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی

پرواز عتبات عالیات از 20 بهمن مقدور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان‌غربی گفت: پرواز عتبات عالیات در استان آذربایجان غربی از 20 بهمن ماه جاری مقدور است.

پرواز عتبات عالیات از 20 بهمن مقدور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کمال پرهیزکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر پروازهای خارجی استان تنها شامل پروازهای حج است و بعد از قبول قطعی پروازهای عتبات که به فرودگاه بغداد است، ایجاد ارتباط دوباره با استانبول نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: گرچه مکاتباتی در راستای ارتباط دوباره با استانبول انجام شده ولی به دلیل محدودیت‌های پروازی که منتظر رفع آنها هستیم پرواز به ترکیه بعد از عید نوروز صورت می‌گیرد.

پرهیزکار در ادامه از افزوده شدن هشت پرواز به پروازهای استان خبر داد و گفت: به دنبال این افزایش، تعداد صندلی‌های رفت و برگشت ارومیه ـ تهران و تهران ـ ارومیه به 2 هزار و 608 صندلی افزایش یافته است و همه روزه بلیط هواپیمایی به شهروندان صادر می‌شود.

این مسئول با اشاره به مشکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: با وجود اینکه در حال حاضر تعداد پروازهای موجود استان پاسخگوی نیازهای استان است ولی با فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش تقاضاها این تعداد پرواز جوابگو نبوده و نیاز جدی در این زمینه احساس می‌شود.

وی با اشاره به قیمت بلیط‌های هواپیمایی با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی بیان کرد: تاکنون هیچگونه افزایشی در قیمت بلیط‌ها صورت نگرفته و از شورای عالی هواپیمایی تاکنون تصمیماتی در این زمینه ابلاغ نشده است.

پرهیزکار ادامه داد: در حال حاضر از سازمان حج و زیارت پی گیر گسترش پروازهای استان به عتبات عالیات نیز هستیم و بر اساس اعلام این سازمان، پرواز عتبات عالیات از استان از 20 بهمن ماه جاری دایر است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این زمینه نامه‌ای از شورای عالی پرواز دریافت نکرده‌ایم با قطعیت تمام نمی‌توانیم بگوییم که این پروازها در این مدت زمانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول