اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین المللى قشم:

پروازهاى مسیر هوایى قشم ـ مشهد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین المللى قشم از افزایش خط پروازى مسیر قشم ـ مشهد مقدس به پنج پرواز در هفته خبر داد.

پروازهاى مسیر هوایى قشم ـ مشهد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبى اظهار داشت: با فعالیت سه پرواز شرکت هواپیمایى فارس ایر در مسیر قشم – مشهد و بالعکس، شمار پروازهاى این خط هوایى از دو پرواز در هفته به پنج پرواز افزایش یافته است.

وى ادامه داد: علاوه بر پروازهاى یکشنبه و پنجشنبه شرکت ایران ایرتور، از این پس مسافران مسیر هوایى قشم ـ مشهد مى‌توانند طى روزهاى سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته با پروازهاى شرکت فارس ایر نیز در این مسیر تردد کنند.

یادآور می‌شود ساعت ورود و خروج پروازهاى جدید مسیر قشم – بندرعباس به شرح ذیل عنوان شده است.

روزهاى سه شنبه، هواپیماى شرکت فارس ایر راس ساعت 16/30 (16 و 30 دقیقه) وارد فرودگاه قشم شده و در ساعت 17/30 (17 و 30 دقیقه) نیز از قشم به سمت مشهد مقدس پرواز خواهد کرد.

روزهاى چهارشنبه نیز این پرواز راس ساعت 13/35 (13 و 35 دقیقه) در فرودگاه قشم به زمین نشسته و راس ساعت 20/40 (20 و 40 دقیقه) نیز فرودگاه قشم را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.

همچنین طى روزهاى جمعه نیز هواپیماى شرکت فارس ایر ساعت 15 وارد فرودگاه بین المللى قشم شده و ساعت 16 همان روز از باند فرودگاه قشم به مقصد فرودگاه مشهد پرواز خواهد کرد.

با توجه به آب و هواى کاملاً بهارى قشم در فصل زمستان و با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز 91، همه روزه شمار کثیرى از هموطنانمان با استفاده از مسیرهاى هوایى، زمینى و دریایى به جزیره زیباى قشم سفر مى‌کنند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول