اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهامیان‌مقدم ‌در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

خسارت هواپیمای سانحه دیده ارومیه پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران گفت: شرکت سهامی بیمه ایران برای هواپیمای سانحه دیده ارومیه خسارت پرداخت کرده است.

خسارت هواپیمای سانحه دیده ارومیه پرداخت شد
جواد سهامیان‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، به ابعاد فعالیت صنعت بیمه به ویژه شرکت بیمه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ما در حال حاضر در حوزه اقتصادی در کنار سرمایه‌گذاران نفت، گاز، صادرات، حوزه معادن، صنایع و واحدهای تولیدی هستیم تا با پوشش بیمه‌ای آنها بتوانیم از سرمایه‌ها محافظت کرده و به سرعت ضریب نفوذی بیمه را تقویت کنیم.
وی حضور صنعت بیمه را در حوزه اقتصادی و توسعه کشور بسیار ضروری و با اهمیت توصیف کرد و افزود: امروز اگر دغدغه‌ای در بازار پول و برخی ریسک‌های احتمالی وجود دارد صنعت بیمه با تضمین‌های قانونمند به سرمایه‌گذاران و شرکت‌های علاقمند اجازه می‌دهد بدون کمترین دغدغه زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و از سوی دیگر نظام بانکی را نیز از لحاظ بازپرداخت تسهیلات ارایه شده تضمینی واقعی می‌بخشد.
این مسئول نتیجه این روند کم دغدغه در حوزه سرمایه‌گذاری را ایجاد فرصت اشتغال اعلام کرد و اظهار داشت: اگر در استان اردبیل ضریب بیکاری 11 درصد است، می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران و پرداخت تسهیلات بانکی با استفاده از ابزارهای قانونی بیمه ایران آنها را به نتیجه کارهایشان امیدوار کرده و بستر اشتغال را فراهم کرد.
وی به حمایت صنعت بیمه از صادرات و تعدیل واردات و وابستگی اقتصادی به کشورهای دیگر اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروز نرخ ارز در بازار با نوساناتی روبه‌‌رو است که این نوسانات در سرانه تولید نیز تأثیر می‌گذارد بیمه ایران با تضمینی واقعی در این حوزه و ارزش افزوده سهام ورودی موفقیت پیدا کرده و توانسته است به برخی از نابسامانی‌های بازار و نگرانی‌ها در این حوزه پایان دهد.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در ادامه سخنان خود با بیان این‌که در بعد سیاسی نیز صنعت بیمه توانسته است تأثیرگذاری خود را در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف نشان دهد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی زمانی که رژیم بعث به آب‌راه‌های ما حمله کرد بسیاری از کشورها با مطالبه 25 درصد حق بیمه برای عبور شناورهای کشورمان سعی کردند خساراتی سنگین بر جای گذاشته و ریسک بالایی را در این حوزه رقم بزنند که در این شرایط بیمه ایران با اعمال کمتر از 10 درصد حق بیمه از شناورهای عبوری اجازه داده تا این تحریم‌های کمرشکن از بین رفته و کشورمان با کمترین آثار تحریم و تهدید بتواند روی پای خود بایستد.
وی سرویس‌های ارایه شده بیمه ایران را بسیار متنوع و متناسب با نیاز مشتریان اعلام کرد و ادامه داد:‌ ما با کمال احترام به امانت مردم در پرداخت حق بیمه بخش‌های مختلف حاضر هستیم هر موقع آنها بخواهند بازپرداخت و برگشت حق بیمه را داشته باشیم به طوری که ما در تهران با راه‌اندازی 50 اکیپ پرداخت خسارات سیار در صحنه حادثه در کمتر از 20 دقیقه اقدام عملی را انجام می‌دهیم.
سهامیان‌مقدم نمونه دیگر این سرویس را مربوط به آتش‌سوزی بازار تهران و تبریز و پرداخت خسارت برای صاحبان این واحدها اعلام کرد و گفت: در اردبیل نیز بر اثر آتش‌سوزی کارخانه مشگین فوم بیمه ایران 7 میلیارد و 260 میلیون تومان خسارت پرداخت کرده است.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران همچنین از پرداخت خسارات هواپیمایی ایران در حادثه ارومیه خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته گذشته چند ده میلیارد تومان پرداخت در این زمینه داشتیم که امیدواریم همچنان به روند خدمت‌رسانی خود در این حوزه ادامه دهیم.‌
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول