اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر

2 خانه عالم در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از دو باب خانه عالم در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

2 خانه عالم در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‎رسد

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تمام عزت کشور ایران از انقلاب اسلامی است که بنیانگذار آن حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

وی افزود: امروز با وجود اتحاد و انسجام ملت ایران و همچنین تدابیر اندیشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان شاهد پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

اروجی وجود ولایت فقیه را نعمتی بزرگ برای کشور ایران دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی حضور آگاهانه همه افراد به ویژه جوانان در جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نقش آن در این زمینه کمتر از نقش‌آفرینی و حضورشان در مقابله دشمنان در دفاع مقدس نیست.

وی به موقعیت کنونی و حساس کشورمان در عرصه بین المللی و به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال که بسیار سرنوشت ساز است اشاره و تاکید کرد: حضور گسترده ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر موجب ناامیدی و شکست دشمنان به ویژه استکبار جهانی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حضور گسترده ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن به این معنی است که ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تمام وجود در مقابل با ضد ولایت فقیه محکم ایستاده و با اطاعت از دستورات رهبر خود توطئه‌های آنان را خنثی خواهند کرد.

اروجی در ادامه از افتتاح دو باب خانه عالم در این استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: احداث خانه عالم وردنجان با نام مسجد 14 معصوم در زمینی به مساحت 300 و زیر بنای 96 متر مربع و خانه عالم روستای دشتک از توابع شهرستان اردل از دیگر طرح‌های عمرانی آماده بهره برداری در دهه فجر است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت خانه‌های عالم وردنجان و روستای دشتک را 655 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: عملیات ساخت خانه عالم چلگرد نیز با اختصاص 200 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول