اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 روستای چاراویماق و هشترود ‌‌گازدار شدند

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار آذربایجان ‌شرقی گازرسانی به هشت روستای شهرستان‌های هشترود و چاراویماق افتتاح شد.

8 روستای چاراویماق و هشترود ‌‌گازدار شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، مراسم افتتاح گازرسانی به پنج روستای قمیشلو، ایمشجه، دبردان، تکانلوی علیا و تکانلوی سفلی از توابع شهرستان چاراویماق و سه روستای چپینی، چرلو و بیات از توابع شهرستان هشترود با حضور استاندار، جمعی از مقامات استانی و مسئولان شهرستانی و مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقیدر این مراسم ضمن تشریح عملکرد گازرسانی در شهرستان چاراویماق و هشترود اظهار کرد: پروژه گازرسانی به هشت روستای شهرستان چاراویماق و هشترود با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیون ریال و با تحت پوشش قرار دادن 313 خانوار در قالب یک هزار و 189 نفر جمعیت روستایی به اتمام رسیده است.

ولی الله دینی متراژ شبکه‌گذاری اجرا شده برای این پروژه ها را 26 هزار و 215 متر دانست و ادامه داد: گازرسانی در شهرهای استان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حجم بالای توسعه خطوط گاز به اقصی نقاط استان خصوصاً مناطق صعب العبور و سردسیر طی سال‌های اخیر حاکی از اهتمام هر چه بیشتر دولت خدمتگزار در توزیع عادلانه ثروت و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های اجرایی در شهرستان چاراویماق و هشترود افزود: گازرسانی به 18 روستای شهرستان چاراویماق با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در دست اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها زمینه بهره‌مندی 710 خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر سه هزار و 600 نفر فراهم می‌شود و  همچنین با گازرسانی به 35 روستای شهرستان هشترود با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال که ان‌شاءالله با تلاش و مساعی هر چه بیشتر کارکنان تا ظرف یک سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: شمار روستاهای بهره‌مند شهرستان هشترود به 65 روستا افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی شرکت گاز استان اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار جهاد اقتصادی و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی استان، این شرکت آماده اشتراک پذیری از مشترکان صنعتی و تولیدی است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول