اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

پاسخ ملت ایران در برابر تهدید کوبنده خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی در بناب گفت: پاسخ ملت ایران در برابر تهدید، کوبنده خواهد بود.

پاسخ ملت ایران در برابر تهدید کوبنده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، احمد علیرضا بیگی صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بناب در جمع اهالی روستای چلقایی اظهار داشت: اصالت نهضت عاشورا به خاطر پاینده بودن آن است و چون انقلاب اسلامی به نهضت عاشورا متصل است از این رو انقلاب اسلامی جاودانه و پاینده است.

وی گفت: نظام سلطه که شرایطی برای کشور ما به وجود آورده، توانایی مقابله با ایران را ندارد و این نشانه قدرت و عظمت انقلاب اسلامی است.

بیگی با بیان اینکه در 2500 سال گذشته در تمام رژیم‌های ستمشاهی تمام ابرقدرت‌های دنیا به نوعی قصد داشتند ایران را تصاحب کنند و به این کشور تسلط پیدا کنند، افزود: در 32 سال گذشته نه تنها نتوانستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند، بلکه پایگاه‌های خود را نیز از دست داده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در 32 سال گذشته با وجود تحریم‌های فلج‌کننده نه تنها محدودیتی برای جمهوری اسلامی به وجود نیامده و منزوی نشده است بلکه مسیر رشد و توسعه با شدت تمام طی شده است.

وی تصریح کرد: با وجود این شرایط اگر قرار باشد منافع جمهوری اسلامی با خطر مواجه شود، منافع هیچ قدرتی برای ما اهمیت ندارد.

بیگی در عین حال گفت: این مردم سزاوار خدمت و خدمتگزاری بیشتر هستند و دوره تحریم را دولت طوری مدیریت کرده است که ملت آن را احساس نمی‌کنند و دولت احمدی‌نژاد ادبیات جدیدی را در جامعه نهادینه کرد.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: قدرت نرم ایران در جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان و 22 روزه غزه علیه رژیم صهیونیستی بر قدرت‌های غربی که بر طبل جنگ می‌کوبند، معلوم شده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: پاسخ ملت ایران در برابر تهدید، کوبنده خواهد بود.

وی اضافه کرد: فرمایشات اخیر رهبری تبیین نقشه راه، بررسی شرایط فعلی جمهوری اسلامی و دکترین کشورمان در منطقه و جهان است.

بیگی در ادامه گفت: بدون تردید دیدن این همه توسعه و رشد ایران با وجود انواع فشارها و تحریم‌های مختلف اقتصادی و سیاسی طی 32 سال گذشته موجب حیرت جهانیان شده و نظام سلطه نیز در چنین وضعیتی بر فشارهای خود می‌افزاید.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: ملت ایران به خاطر دلدادگی به انقلاب اسلامی، پشت سر انقلاب ایستاده‌اند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن انقلاب اسلامی را بیمه خواهند کرد.

بیگی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای سست کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: اعتماد به جمهوری اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی پشتوانه بزرگی در رویارویی با غرب و استکبار جهانی است.

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت عمرانی استان و منطقه اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون قریب به 92 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان آذربایجان‌شرقی در حال ساخت است که تا پایان سال آینده با بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی روستایی 500 هزار نفر جمعیت در آنها اسکان خواهند یافت.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان حل مشکل آب شرب روستای چلقایی را جزو اولویت اول کار دولت دانست و تأکید کرد: به زودی مشکل آب شرب این روستا از محل اجرای طرح آبرسانی از زرینه رود به تبریز تأمین خواهد شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه دولت نهم و دهم واقعاً گفتمان عمل را زنده کرده، ‌از توجه ویژه دولت به مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد.

ضیاءالله اعزازی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی اهالی روستای چلقایی افزود: اهالی این روستا شدیداً با مشکل روبه‌رو هستند.

وی توجه ویژه مسئولان به خصوص استاندار آذربایجان‌شرقی را برای حل مشکل آب آشامیدنی این روستا خواستار شد.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول