اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

تهدید استکبار از سر عجز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدید امروز استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی از سر عجز و ناتوانی است که می‌تواند آثار مخربی را برای خود آنها به همراه داشته باشد.

تهدید استکبار از سر عجز است
وکیل سپه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در مورد برخی تهدیدها و حرکت‌های تحریم‌گونه استکبار جهانی علیه کشورمان اظهار داشت: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او در اوج هیجان و برخی سرپوش‌ گذاشتن‌ها روی ضعف‌ها و نقاط مفتضح‌گونه خود ایران مقتدر را به جنگ و برخی رفتارهای قلدر‌مآبانه تهدید می‌کنند در حالی که همه به این واقعیت معترف هستند که در برابر اقتدار ایران هیچ ابرقدرتی توان مقابله ندارد.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان صلح و سازش و دوری از جنگ و خونریزی است، افزود: در برابر این گفتمان برخی فریب‌خوردگان منطقه‌ای و مزدوران نظام استکباری ایران اسلامی را به دخالت در امور دیگر کشورها متهم می‌کنند در حالی که ما جز نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه هیچ دخالتی در تحولات داخلی کشورها نداریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز به روشنی و با شفافیت موضع کشورمان را در تحولات منطقه در خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران تشریح کردند، گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند خط قرمز نظام ما از بین رفتن قطعی رژیم صهیونیستی است چرا که ما این رژیم جعلی و دیکتاتور را حقیقی و واقعی نمی‌داند.

سپه با اشاره به فضای آرام کشور و استفاده از این فرصت برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر اظهار داشت: ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دستاورد علمی، معنوی و ارزشی است که به سرعت و شایستگی به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال یافته است.

وی به حرکت جهش‌وار ایران در توسعه تمام بخش‌ها در راستای رشد روز‌افزون علمی را خاطرنشان کرد و گفت: همه این حرکت‌های رو به جلو در اوج تحریم‌های فنی و اقتصادی ایران رخ داده و به یقین این پیشرفت‌ها روز افزون‌تر خواهد بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با یادآوری موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: این حضور هویت مجدد به انقلاب اسلامی می‌بخشد و اعتبار و ارزش جهانی آن را صد چندان می‌کند.

وی در پایان با اظهار تاسف از برخی حرکت‌های ناسالم آغاز شده در عرصه انتخابات به ویژه رونق تهمت و بدگویی به جای فضای سالم انتخابات، اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و معتقدیم در فضای قانونی و سالم انتخاباتی می‌توانیم عظمت‌ خلق شده در 33 سال گذشته را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول