اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کرج تاکید کرد:

آمادگی جوانان ولایی برای پاسخگویی به تهدیدهای غرب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کرج گفت: نسل جوان ایران اسلامی مانند روزهای صدر انقلاب و جنگ تحمیلی آمادگی کامل برای پاسخگویی به تهدیدهای دشمنان قسم‌خورده غربی را دارند.

آمادگی جوانان ولایی برای پاسخگویی به تهدیدهای غرب
احمدرضا باهک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر کشورهای غربی که تحت نفوذ شدید صهیونیست‌ها قرار دارند، فشار زیادی به جمهوری اسلامی وارد کرده و برای تهدید ما از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف آنها منزوی کردن و سپس نابودی کامل ایران و مردمان این کشور است و برای رسیدن به نقشه شوم خود از انجام هیچ رفتاری رویگردان نخواهند بود.

* چاره‌ای به غیر از جمع شدن زیر پرچم ولایت نداریم

این فرمانده ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی ملت ایران برای حفظ استقلال و آزادگی خود چاره‌ای به غیر از جمع شدن زیر پرچم ولایت نداشته و باید با هم‌دلی و اتحاد هم‌چون روزهای دفاع مقدس در برابر دشمنان خارجی و عوامل فریب‌ خورده در داخل مقاومت کنند.

وی افزود: تنها وحدت و حرکت در مسیر ولایت است که ما را از آسیب‌های پیش‌روی مصون داشته و انقلاب و عزت ملت ایران را بیمه می‌کند.

* اشتباه محاسباتی غرب در مورد ایران

باهک در ادامه به رفتارهای خصمانه کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی از جمله تحریم‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اروپا و آمریکا در مورد ایران یک اشتباه بزرگ محاسباتی مرتکب شده و ملت ما را به طور دقیق نشناختند.

وی تصریح کرد: آنها تصور می‌کنند که با تهدید و تحریم می‌توانند ملت ایران را به زانو درآورده و بار دیگر حکومتی دست نشانده هم‌چون پهلوی‌ها را بر ما حاکم کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کرج تاکید کرد: این در حالی است که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب امروز مصمم‌تر از گذشته برای دفاع از آرمان‌های خود آماده بوده و اگر تجاوزی به کشورمان صورت گیرد، پاسخ‌های این جوانان کوبنده و قاطع خواهد بود.

* کشورهای اروپایی فریب آمریکا را نخورند

باهک هم‌چنین با اشاره به رأی برخی کشورهای اروپایی به تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران اظهار کرد: این کشورها در بازی وارد شدند که آمریکا و انگلیس تحت هدایت لابی‌های صهیونیستی طراحی کرده‌ و نتیجه آن نیز برای اروپا به جز شکست نخواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: امروز که کشورهای اروپایی در بحران شدید اقتصادی قرار دارند، نباید فریب آمریکا را خورده و با تصمیم‌های اشتباه ملت‌های خود را با چالش جدید رو به ‌رو سازند.

انتهای پیام/ج10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول