اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/ 13

تهدید غرب نشانه قدرت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: به رغم تصور برخی، اعمال تحریم‏های غرب نشانه ضعف ایران نیست بلکه نمادی از قدرت و نفوذ کشورمان است.

تهدید غرب نشانه قدرت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو صبح امروز در نشستی صمیمی با دانش‏آموزان مدارس بخش مرکزی تهران که با شرکت جمع کثیری از دانش‏آموزان، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی در مدرسه دخترانه "راستی" بومهن برگزار شد، اظهار داشت: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران از سال 88 در برنامه‏ای منظم به مدارس سطح استان تهران سرکشی می‏کند و با دانش‏آموزان به گفت‏وگو می‏پردازد.

وی ادامه داد: در این اقدام مفید در خصوص همه موضوعات روز کشور و جهان سخن به میان می‏آید و ابهامات دانش‏آموزان تا حد امکان رفع می‏شود.

براتلو با اشاره به ایام‏الله دهه فجر خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر یادآور رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) و سلحشوری‏های فرزندان این مرز و بوم اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: امام راحل (ره) با رهبری انقلاب اسلامی، کشور ایران را از ملتی تحت سلطه بیگانگان و اجانب به امتی عزیز، قدرتمند و تاثیرگذار مبدل ساخت.

وی پیشرفت و توسعه امور علمی و صنعتی ایران را خیره‏کننده خواند و افزود: توسعه دانش و صنعت ایران اسلامی طی سه دهه گذشته باور نکردنی و خیره‏کننده است.

براتلو تصریح کرد: از این‌رو، دشمنان وحشت‏زده انقلاب با نگاهی به وضع موجود خود و ایران اسلامی، چاره‏ای جز اعمال تحریم‏های اقتصادی و فشارهای سیاسی ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: البته به فضل پروردگار این هجمه استکبار جهانی همچون همیشه تاثیری بر روند رو به رشد کشور نداشت.

وی در قیاسی بین اوضاع امروز و دیروز کشور یادآور شد: در دوران ننگین حکومت ستمشاهی یکی از نخست ‏وزیران دستگاه خودکامه پهلوی به صراحت ایران را کشوری ضعیف و ناتوان از تولید خواند.

براتلو ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی، کینه‏توزی‏های جهان غرب و ایادی منطقه‏ای آنها بر علیه ایران خاتمه نیافت و جنگی هشت ساله بر کشور تحمیل شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: پس از پایان هشت سال دفاع مقدس نیز عمده زیرساخت‏های کشور تخریب و بسیاری از جوانان کشور به خیل عظیم شهدا پیوسته بودند.

وی اضافه کرد: پایان جنگ، ابتدای راه سازندگی با وجود تحریم‏های جهانی بود و بخشی از سال‏های پس از دفاع مقدس صرف تعمیر و احیای امور زیربنایی شد.

براتلو با اشاره به گوشه‏ای از توفیقات جمهوری اسلامی در عرصه‏های جهانی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات پیش روی نظام مقدس اسلامی، در حال حاضر جوانان این مرز و بوم موفق به تسخیر فضا، ایجاد امکان تولید چرخه سوخت هسته‏ای و فاتح عرصه‏های نانوفناوری شده‏اند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول