اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

نیروهای انسانی اداره‌های گیلان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گیلان گفت: نیروهای انسانی اداره‌های گیلان در قالب برنامه تحول در نظام اداری کشور ساماندهی می‌شوند.

نیروهای انسانی اداره‌های گیلان ساماندهی می‌شوند

خسرو صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به برنامه‌های تحول در نظام اداری کشور اشاره کرد و اظهار داشت: استقرار دولت الکترونیک، عدالت استخدامی و نظام پرداخت از برنامه‌های تحول در این نظام است.

وی از ساماندهی نیروهای انسانی اداره‌های گیلان در قالب برنامه تحول در نظام اداری کشور خبر داد و افزود: تمرکززدایی، افزایش بهره‌وری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، اصلاح ساختارها و فرآیندها، توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی از دیگر برنامه‌ها در تحول نظام اداری کشور است.

صادقی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان، تصریح کرد: گروه‌هایی برای ارزیابی عملکرد اداره‌های استان طبق فرآیند خدمات مدیریت کشوری اعزام شدند و این امر در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌ها انجام شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گیلان نخستین برنامه ارائه خدمات مطلوب به مردم را دولت الکترونیک نامید و خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک با بحث پیشخوان‌ها انجام می‌شود و گسترش این دفاتر در دستور کار قرار دارد.

وی، گیلان را دارای 270 دفتر شهری و 500 دفتر ICT روستایی عنوان کرد و گفت: خدمات ارائه شده رضایتمندی لازم را ایجاد نکرده است.

صادقی با بیان اینکه دولت بنا دارد تصدی‌گری‌ها را به پیشخوان‌ها واگذار کند، بیان داشت: دستگاه‌ها با توجه به ماموریت‌های آنها به شش دسته تقسیم می‌شوند.

معاون استاندار گیلان به ارزیابی 77 دستگاه از اسفند سال 89 تا خرداد 90 در این استان اشاره کرد و یادآور شد: 74 درصد دستگاه‌های گیلان در این امر مشارکت فعال داشتند و 296 نفر ساعت بازدید میدانی صورت گرفت.

وی ارزیابی‌ها را نشان دهنده رشد شش درصدی امتیازها اعلام کرد و ابراز داشت: در مجموع نیم درصد رشد داشتیم و این رقم قابل قبول نیست.

صادقی رقابت بین دستگاه‌ها را بسیار نزدیک توصیف کرد و اذعان داشت: آموزش و پرورش گیلان در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برتر شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گیلان، اداره کل گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی را جزو برترین‌های جشنواره شهید رجایی گیلان در سال 89 معرفی کرد و افزود: شرکت گاز گیلان در گروه شرکت‌های دولتی رتبه نخست را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن در بین بانک‌ها و بیمه‌ها رتبه نخست را کسب کرد، اظهار داشت: سازمان محیط زیست در بحث نرخ رشد، برتر شد.

صادقی به کسب رتبه نخست شهرداری لاهیجان اشاره کرد و گفت: خبرگزاری فارس در بین مطبوعات و خبرگزاری‌های استان رتبه برتر را کسب کرد.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر ساماندهی فضاهای اداری دستگاه‌های اجرایی، اذعان داشت: امسال ارزیابی از دستگاه‌ها از اسفند ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول