اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

دشمن خواهان گرفتن سرمایه‌های انسانی از کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان از ترویج فرهنگ ناب اسلامی به عنوان ارزشمندترین کارها نام برد و گفت: دشمن می‌خواهد فرهنگ و سرمایه‌های عظیم انسانی را از ما بگیرد.

دشمن خواهان گرفتن سرمایه‌های انسانی از کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام محمد حسینی‌شاهرودی در دیدار مدیران تشکل‌های دینی و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی کردستان، اظهار داشت: ترویج کارهای فرهنگ اسلامی برای این است که دشمنان که همیشه می‌خواهند در بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند نتوانند به اهداف شوم‌شان برسند چرا که آنها می‌خواهند سرمایه‌های عظیم انسانی را از ما بگیرند.

وی افزود: انسان‌های ناب و مروج اسلام در کشورمان بسیار زیادند و آنها با اقدامات و فرهنگ اسلامی کاری کردند که حتی در بین جهان اسلام الگو و نمونه شدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به اینکه اصل نظام بر اساس حقانیت و حق بودن است، بیان داشت: در هر شرایط و زمانی که انسان‌ها پای حق بایستند و تلاش کنند قطعا خداوند آنان را همراهی و یاری خواهد کرد چرا که در جایی که حق باشد، امنیت، سلامت و عدالت به همراه خواهد داشت.

حسینی‌شاهرودی انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده انقلاب رسول‌الله(ص) عنوان کرد و افزود: دشمنان کنونی که علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران سنگ‌اندازی و مقابله می‌کنند، همان دشمنان زمان پیامبر اکرم(ص) هستند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش دشمنان این است که مسلمانان را از خط اسلام و رهبری منحرف کنند و باید با حفظ وحدت، یکدلی و یکپارچگی افراد را از نظر رشد علمی، آموزه‌های دینی و اعتقادات و باورهای اسلامی یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر حضور گسترده ملت بزرگ ایران در انتخابات 12 اسفندماه سال جاری تاکید کرد و بیان داشت: شرکت مردم کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند حتی با شیوه‌های مختلف انتخاباتی به 30 درصد نمی‌رسد.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هر سال یکبار انتخابات برگزار می‌شود، تصریح کرد: در کشورهای غربی که از دموکراسی و مردم‌سالاری دم می‌زنند انتخابات آزادانه با گستردگی کشورمان انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: در استان کردستان استعداد زیادی وجود دارد که باید مردم همیشه در صحنه این استان فرهنگی با حضوری فعال و دلسوزانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب و نظام تجدید بیعت کنند و از طرف دیگر موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه اظهار داشت: انتخابات به‌عنوان شعائر الهی دارای دو وجه از جمله حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و نوع شرکت مردم در این عرصه سیاسی است.

حسینی‌شاهرودی به فتنه سال 88 در کشورمان به بهانه اعتراض به انتخابات رئیس‌جمهوری اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌خواستند از این فرصت به نفع خود بهره ببرند اما ملت بیدار و آگاه کشورمان با حضور حماسی خود در 9 دی سال 88 درسی فراموش‌ناشدنی به آنان دادند و دست آنان را از این حرکت قطع کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطر نشان کرد: تشکیل حکومت اسلامی زمینه‌ساز ظهور حکومت امام زمان(عج) و موج بیداری و خیزش اسلامی در کشورهای منطقه بود.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول