اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تحریم‌های اقتصادی بسترساز تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحریم‌ها نه تنها موجب تزلزل پایه‌های انقلاب نشد بلکه با تکیه بر ملت و عزت نفس و خوداتکایی ایران اسلامی توانست تمام این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

تحریم‌های اقتصادی بسترساز تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حمید عاملی در مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت در بسیاری از امور کشور از جمله دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از نتایج این تحریم‌هاست.

به گفته وی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای اول پیروزی این نهضت الهی آغاز و هر روزه در قالب طرح و شیوه‌ای جدید خود را نشان می‌دهد.

مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با وجود توطئه‌های روزافزون دشمنان، اتحاد و انسجام ملت ایران و رهبری‌های داهیانه رهبران الهی آن همواره موجب ناامیدی و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده است.

عاملی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و وقوع انقلاب‌ها در این کشورها گفت: امروزه آزادی‌خواهان در سراسر جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکومت‌های ظلم ایستاده و آنها را یکی پس از دیگری نابود می‌کنند.

وی اضافه کرد: آینده درخشانی که امام راحل (ره) برای انقلاب پیش‌بینی کرده بود، امروز تحقق یافته و انقلاب ارزشمند ایران اسلامی به سراسر جهان صادر شده و منشأ بیداری‌های اسلامی امروز دنیا شده است.

عاملی در ادامه به جایگاه حراست در ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: تصمیم‌سازی، تاثیرگذاری و پاسخگو بودن سه مشخصه مهم مسئولان حراست است.

به گفته وی، در صورت برخورداری مسئولان حراست از این مولفه‌ها حفظ و ارتقای توان حفاظتی مجموعه، همیاری و مساعدت مدیران، ارتقا سلامت اداری و همچنین ایمنی و سلامت سازمان محقق می‌شود.

در پایان این مراسم مسعود اویسی با حکم مشاور وزیر و مدیرکل حراست تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مسئول جدید حراست این اداره کل معرفی و از خدمات محمدتقی دده‌جانی سرپرست قبلی حراست و همچنین خداداد مخدومی از کارکنان حراست اداره کل تقدیر شد.

اویسی قبل از این در سمت مسئول حراست اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان البرز مشغول به کار بوده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول