اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سلامت دانشگاه ‌پزشکی رفسنجان خبر داد

وجود 76 مدرسه مروج سلامت در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مدیر سلامت نوجوانان و جوانان دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان گفت: 76 مدرسه مروج سلامت در شهرستان‌های رفسنجان و انار وجود دارد.

وجود 76 مدرسه مروج سلامت در رفسنجان

 سید علی قدیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به تعداد 76 مدرسه مروج سلامت در سطح شهرستان رفسنجان و انار اظهار داشت: با فعال‌سازی سه پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان 4 هزار و 500 دانش‌آموز ورودی ابتدایی معاینه پزشکی شدند.

وی افزود: معاینه‌های عمومی، غربالگری و پزشکی برای 3 هزار و720 دانش‌آموز اول راهنمایی و یک ‌هزار و 540 دانش‌آموز اول متوسطه انجام شده است و تعداد 240 نفر از دانشجویان ورودی مهر در سال جاری نیز معاینه‌ پزشکی شدند.

قدیر عنوان کرد: در اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم با همکاری اداره بهزیستی شهرستان 2 هزار و 352 کودک سه تا شش سال در خانه‌های بهداشت معاینه شدند.

 وی ابراز داشت: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی در مدرسه‌ها با توجه به شعار سازمان بهداشت جهانی با عنوان "مقاومت میکروبی یک تهدید جهانی"در مجموع 174 جلسه آموزشی برای 20 هزار و 592 دانش‌آموز و 9 جلسه برای کارکنان مدرسه‌ها و همچنین 22 جلسه برای والدین دانش‌آموزان برگزار شده که تأثیرات خوبی داشته است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول