اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

دشمن گوهر این نظام یعنی انقلاب را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دشمن امروزه گوهر این نظام و ملت یعنی همان انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

دشمن گوهر این نظام یعنی انقلاب را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدرضا گلرو صبح امروز در جمع بازاریان و اصناف نهبندان اظهار داشت: نقش کسبه و بازاریان در عرصه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و این قشر نقش مؤثری در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه گذشته پیام اقتصادی و سیاسی خودشان را در عرصه بازار به خوبی بیان کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: داشتن بصیرت دینی امروزه یک شاخص و لازمه مسلمان بودن است.

گلرو بیان کرد: دشمن گوهر این ملت یعنی انقلاب را نشانه رفته چرا که این انقلاب و نظام پرچمدار اسلام، عدالت‌خواهی و استکبار‌ستیزی است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس نهم اذعان داشت: شما بازاریان در برگزاری انتخابات سالم نقش مؤثری دارید و می‌توانید در راهپیمایی 22 بهمن همانند گذشته مایه افتخار نظام شوید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: بخشی از توسعه و پیشرفت شهرستان نهبندان به دست شما بازاریان محقق می‌شود.

گلرو اضافه کرد: افراد سرمایه‌دار شهرستان می‌توانند برای ایجاد اشتغال و توسعه نهبندان در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

وی در ادامه به طرح اشتغال خرد در استان اشاره کرد و گفت: برای یک ‌سری مشاغل خرد به متقاضیان وام‌هایی اعطا می‌شود که این مشاغل شامل شغل‌های زنجیره‌ای است و در این طرح توسعه و افزایش در‌آمد و پایداری آن پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی یاد‌آور شد: وجود معادن فیلیس و شتر جزو استعداد‌های این شهرستان است که پیگیری می‌کنیم در این زمینه اشتغال‌زایی در این شهرستان انجام شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول