اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال

فراز قم مغلوب فولاد ماهان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم برخلاف بازی رفت مقابل فولاد ماهان نوین اصفهان عملکرد خوبی نداشت و با چهار گل مغلوب شد.

فراز قم مغلوب فولاد ماهان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال فراز قم در میهمانی هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان نتوانست حتی گوشه‌ای از بازی خوب دور رفت را به نمایش بگذارد و تن به شکستی سنگین داد.

تیم فوتسال فراز قم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فولاد ماهان نوین اصفهان قرار گرفت و در حالی که از 9 مسابقه قبل خود چهار بار به کاوه زرند کرمان، نفت امیدیه اهواز، بنیاد مسکن فارس و گاز خوزستان باخته بود، این بار مغلوب فولاد ماهان نوین اصفهان شد.

مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، شنبه شب وارد هفته سوم از دور برگشت خود شد و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه به مصاف فولاد ماهان نوین اصفهان رفت و با نتیجه سنگین چهار بر یک نتیجه را واگذار کرد.

شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم فوتسال فراز قم دور برگشت مرحله گروهی را به غیر از این دیدار مقابل رقبای شیرازی و کرمانی خود بسیار خوب آغاز کرده بودند و در حالی که از دو بازی قبل خود موفق به کسب دو پیروزی و شش امتیاز شده بودند، بازی هفته دهم خود را با ناکامی سپری کرده و این بار در مصاف با تیم فولاد ماهان نوین اصفهان پنجمین شکست فصل را پذیرفتند.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم فولاد ماهان نوین اصفهان برگزار شد و به سود میزبان اصفهانی به پایان رسید که اصفهانی‌ها در دیدار رفت خود با تیم فوتسال فراز قم که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، با نتیجه سه بر دو برابر فراز قم تن به شکست داده بودند.

با این حال دیدار برگشت دو تیم حکایت دیگری داشت و تیم‌های رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی در تلاش برای کسب سه امتیاز و جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی خود بازی بسیار مهمی را در هفته دهم برابر یکدیگر برگزار کردند که میزبان با زدن چهار گل تلاش کرد تا بازی برگشت را به تلافی باخت بازی رفت به سود خود به پایان برساند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امسال 16 تیم حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

دو تیم صعود کننده از هر گروه بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نهایت دو تیم به فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راه می‌یابند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول