اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی معنوی

مزار ملکوتی شهدای دماوند غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: مزار شهدای گرانقدر و گلگون‏کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان دماوند با حضور مسئولان این منطقه غبارروبی و عطرافشانی شد.

مزار ملکوتی شهدای دماوند غبارروبی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، امام جمعه دماوند عصر امروز در حاشیه این آیین معنوی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهدای گرامی حقی بزرگ بر دوش همه ما دارند.

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ادامه داد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند پرونده‏های 11 شهید انقلاب اسلامی وجود دارد که این خود مهر تاییدی بر تطابق حرکت مردم دماوند با مسیر ولایت فقیه شمرده می‏شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دماوند از دیرباز تا‌کنون با یدک کشیدن عنوانی بزرگ همچون سرزمین دارالمومنین، همواره در ردیف پیشگامان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده‏اند.

علاءالدینی ادامه داد: برپایی آیین غبارروبی مزار شهدا تنها بهانه‏ای برای تجدید میثاق با آرمان‏های این عزیزان، امام راحل عظیم‏الشان (ره) و تحکیم بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دماوند، شهدا را محور همه امور ملی و مذهبی کشور خواند و افزود: شهدا در دین مبین اسلام، تمدن ایرانی اسلامی و فرهنگ غنی مردمان شهرستان دماوند همواره از نقشی محوری و بی‏بدیل برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: از این رو برنامه‏های مختلف ملی و مذهبی از جمله آیین دشمن‏شکن دهه مبارک فجر غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده این سرمایه‏های کشور و برپایی یادواره‏های آنها در ردیف اصلی‏ترین امور قرار دارد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول