اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جوادآباد:

ایران به برکت خون شهدا در دنیا اثرگذار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جوادآباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز ایران به برکت خون شهدا در دنیا اثرگذار است.

ایران به برکت خون شهدا در دنیا اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی صبح امروز در یادواره شش شهید گمنام بخش جوادآباد ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بیان عظمت شهدا پرداخت و اظهار داشت: امروز ایران به برکت خون شهدا در دنیا اثرگذار است.

امام جمعه جوادآباد گفت: تحقق این مهم و اینکه امروز ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و الگوی تمام جهانیان شده است مرهون خون شهداست.

وی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را حاصل خون شهدا و جانفشانی‌ها و فداکاری‌های آنان دانست و افزود: امروز دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشور به‌ویژه در به کارگیری صلح آمیز انرژی هسته‌ای نگرانند و به هر طریق ممکن در این راه مانع تراشی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان داشت: شهدا در مرام و هدف خود فقط خدا را می‌دیدند و با تمام وجود برای رسیدن به قرب الهی می‌اندیشیدند و مجاهدت آنها سبب پیشرفت کشور و زمینه‌ساز دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران شد.

امام جمعه جوادآباد با تاکید بر اینکه چراغ نور خون شهدا همیشه در تاریخ بشریت روشن می‌ماند، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس درس آموختگان مکتب عاشورا هستند.

یکی از کارشناس امور مذهبی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: خون شهدا و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی انقلاب نزد ما امانت هستند و باید همگی در راستای گرامیداشت آن کوشش کنیم.

حجت‌الاسلام محمد احمدی خاطرنشان کرد: شهدا همواره نقش بسزایی در انقلاب‌ها به ویژه انقلاب اسلامی ما داشتند و نباید گذاشت یاد و خاطر این عزیزان به دست فراموشی سپرده شود.

این گزارش حاکی است، یادواره شش شهید گمنام بخش جوادآباد با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان، سعید بختیاری بخشدار جوادآباد و جمع کثیری از مردم مومن جوادآباد ورامین در مسجد اعظم این شهر برگزار شد.

انتهای پیام//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول