اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر قبور مطهر شهدا در قیروکارزین گلباران و از مقام شامخ آن به حق پیوستگان تجلیل شد.

تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، صبح امروز فرماندار و سایر مسئولان قیروکارزین با حضور در گلزار شهدا در سراسر شهرستان و گلباران قبور شهدا با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند..

عبدالحسن صمدنژاد فرماندار قیروکارزین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این انقلاب حاصل فداکاری امام (ره) و خون شهدایی است که جان خود را در راه سربلندی و اقتدار ایران اسلامی فدا کردند.

وی افزود: امروز وظیفه تمام خدمتگزاران به نظام و کشور حرکت در راه خمینی کبیر و فرزندان شهید او است، کسانی که لحظه‌ای در اطاعت از رهبر و ولی خود تردید نکرده و راه سعادت و جاودانگی را برگزیدند.

صمدنژاد پیام گلباران قبور شهدا را تجدید میثاق با امام و شهدا دانست و ابراز داشت: در شرایطی که دشمن لحظه‌ای از ایجاد تفرقه در صفوف ملت کوتاهی نمی‌کند گوش به فرمان ولایت بودن و اجرای فرامین رهبری تنها راه سعادت و غلبه بر توطئه‌های دشمن و همچنین رضایت شهدا از ما است.

فرماندار قیروکارزین تصریح کرد: دهه فجر نیز یادآور روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب و رشادت‌های شهدایی است که با خون سرخ خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل آبیاری کردند و امروز وظیفه ما حفظ دستاوردهای شهدا و انقلاب است..

این مقام مسئول اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل کنونی با آرمان‌های انقلاب و شهدا است تا به ارزش و هدف راه آنها که امروز الگوی حرکت و بیداری اسلامی در سراسر جهان شده پی ببرند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول