اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز مازندران؛

بلیط نیم بهاء سینما در مازندران ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران از ارائه بلیط نیم بهاء سینما به مناست روز مازندران در شهرهای این استان خبر داد.

بلیط نیم بهاء سینما در مازندران ارائه می‌شود
عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری به مناسبت روز مازندران با اشاره به نقش تاثیرگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در معرفی روز مازندران اظهار داشت: تعریف و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه روز مازندران در تمامی شهرهای مازندران توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، برگزاری نشست تخصصی با حضور پیشکسوتان پژوهشگر،  نویسنده و شاعر از برنامه‌های اساسی است که بر اساس برنامه تعریف شده ارشاد ملزم به اجرای آن است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ویژه سرود، آهنگ‌های بومی و محلی همراه با شعرخوانی با رنگ و بوی هنر دینی ولایی در سطح شهر روستا نیز در این روز دیده شده است.
وی ادامه داد: تالیف و انتشار کتاب روز مازندران با استفاده از مقالات مازندران، نشست تخصصی با اصحاب رسانه برای تبلیغ و تبیین این ایام جزء برنامه کاری است
دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران پیگیری تبلیغ از طریق رسانه‌ شهری را دیگر وظایف ارشاد عنوان کرد و یادآور شد: بنرهای وسیعی در تمام شهرهای استان برای معرفی بیشتر این روز در مازندران نصب می‌شود.
این مسئول خواستار حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در نماز جمعه و تبیین اهداف این مناسبت به عنوان سخنران پیش از خطبه شد و خاطرنشان کرد: تمام سینماهای استان به مناسبت روز مازندران بلیط نیم بهاء در اختیار تماشاگران قرار می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از نشست تخصصی با سینماگران، فعالان تئاتر، پژوهشگران، نویسندگان و شعرا برای هم‌اندیشی درباره نحوه بزرگداشت این مناسبت با استفاده از ظرفیت‌های آنها خبر داد و متذکر شد: اهدای کتاب‌های مناسب در زمینه شناخت سابقه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان مازندران به مدیران، پژوهشگران و صاحبنظران در برنامه کاری قرار دارد.
وی در پایان به برگزاری شب شعر به مناسبت روز مازندران اشاره کرد و اذعان داشت: توجه جدی به مناسبت 14 آبان برنامه‌ریزی برای جشنواره‌های فرهنگی و هنر همانند نمایشگاه‌های قرآنی و جشنواره سیره نبوی و علوی و فیلم کوتاه دیگر برنامه‌های ارشاد در روز مازندران است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول