اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 بهمن ماه جاری

یاد 12 شهید سورک گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد یادواره 12 شهید گلگون‎کفن روستای سورک گفت: یادواره 12 شهید گلگون‎کفن روستای سورک 29 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

یاد 12 شهید سورک گرامی داشته می‎شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی عباسی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره، اظهار داشت: این مراسم معنوی با حضور خیل کثیر مردم ولایت‌مدار، مسئولان، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در مسجد جامع سورک برگزار می‌شود. 

وی افزود: این مراسم معنوی روز شنبه 29 بهمن ماه با برنامه‌های متنوع از جمله، تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید، سخنرانی، خاطره‏گویی، پخش کلیپ و نماهنگ برگزار خواهد شد.

عباسی ادامه داد: به‌همین مناسبت مسابقه عکس و خاطرات پیرامون شهدا و رزمندگان در حاشیه این یادواره برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 20 بهمن به دبیرخانه یادواره تحویل دهند تا در کتابی با عنوان "سورک و دفاع مقدس" چاپ شود.

دبیر ستاد یادواره 12 شهید گلگون‎کفن روستای سورک در ادامه با بیان اینکه این انقلاب و اهداف آن در 33 سال گذشته مدام به دیگر ملت‌ها صادر شده است گفت: اگر انقلابی را امروز در تونس و مصر شاهد هستیم اقتباسی از انقلاب ماست که سه دهه پیش در این سرزمین رخ داد و برای همیشه استبداد و استثمار از این سرزمین رخت بربست.

وی اراده الهی را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: در این اراده و باور حقیقی همراهی و پشتیبانی ملت بزرگ‌ترین عامل و اساس بود که توانست سرنوشت این ملت اسلامی را بعد از قرن‌ها حاکمیت شاهان تغییر دهد.

عباسی اظهار داشت: اگر مردم تصمیم بگیرند که سرنوشت خود را عوض کنند، خداوند نیز به وعده خود عمل می‌کند و در این راه یاریگر آنهاست.

وی گفت: استکبار هم اکنون از قیام کشورهای عربی به ویژه مردم آزادی‌خواه مصر و تونس در هراس و نگرانی است و نمی‌تواند این ترس خود را نیز کتمان کند.

عباسی با دعوت از مردم شهرستان به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به برگزاری شایسته مراسم دهه فجر تاکید کرد و گفت: 22 بهمن روز عزت ملتی است که بعد از سال‌ها مبارزه توانست نتیجه شیرین و گوارای حاکمیت راستین اسلام را ببیند.

یادواره 12 شهید گلگون کفن روستای سورک 29 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول