اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 37 شهید راور برگزار شد

خبرگزاری فارس: در دومین روز از دهه فجر، یادواره 37 شهید راور و همچنین یادواره 23 شهید بخش کوهساران از توابع شهرستان راور برگزار شد.

یادواره 37 شهید راور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از راور، عصر امروز و در دومین روز از دهه فجر، یادواره 37 شهید راور با حضور خانواده‌های معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور در این مراسم پیرامون شخصیت والای شهدا به ایراد سخن پرداخت و گفت: شهدا سبک‌بال به سوی حق شتافتند و ما که از قافله آفتاب جا مانده‌ایم، از شعله‌های یادشان شمعی به دست می‌گیریم تا روشنای راهمان به سوی رستگاری باشد.

همچنین ششمین یادواره 23 شهید بخش کوهساران از توابع شهرستان راور در دومین روز از دهه فجر در روستای ده‌زنوئیه با حضور خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در دومین روز از دهه فجر طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان راور، قبور مطهر شهدای روستاهای بخش کوهساران از توابع شهرستان راور گلباران و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول