اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فیروزآباد صورت گرفت

برگزاری یادواره سرداران و 36 شهید اصناف فیروزآباد

خبرگزاری فارس: یادواره سرداران و 36 شهید حوزه اداری، کارگری و اصناف شهید تندگویان با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد برگزار شد.

برگزاری یادواره سرداران و 36 شهید اصناف فیروزآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، غلامحسین جاوید فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد در آیین یادواره سرداران و 36 شهید حوزه تندگویان که با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد با حضور فرماندار و امام جمعه این شهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: در ایام دهه مبارکه فجر برنامه‌های متنوعی در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی از سوی سپاه و بسیج شهرستان فیروزآباد برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌ها را انگیزه‌های خوبی برای تجلیل از مقام شهدا عنوان کرد و گفت: در این آیین ما با خون شهدا پیمان می‌بندیم که هیچگاه راه ولایت و رهبری را فراموش نکنیم و در مسیر ولایت فقیه باشیم.

جاوید بیان کرد: امروز جهان به قدرت نظامی ایران اعتراف دارد که با خون شهدا انقلابش به ثمر رسید.

این مسئول با اشاره به دهه فجر ادامه داد: دهه فجر فرصت خوبی است تا وضعیت خود را در زمان رژیم پهلوی به یاد آوریم و امروز خود را بنگریم و نتیجه بگیریم که تنها چیزی که باعث عزت جامعه اسلامی ما شده، جان‌فشانی‌های جوانان این مرز و بوم بوده است.

به گزارش فارس، این مراسم با ویژه برنامه‌های فرهنگی، تواشیح، ارائه کلیپ «فیروزآباد و شهدا» و طراحی و ساخت ماکت یادمان هشت سال دفاع مقدس توسط دانشگاه و دانشجویان بسیج دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد همراه بود.

انتهای پیام/ن۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول