اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایان زنجان خبر داد

رایزنی اصولگرایان برای ارائه لیست مشترک در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: رایزنی برای ارائه لیست مشترک برای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در زنجان ادامه دارد.

رایزنی اصولگرایان برای ارائه لیست مشترک در استان زنجان

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه اتحاد و همدلی بین جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک لیست مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی لازم بین همه احزاب اصولگرایی در استان وجود دارد.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان در زنجان با اشاره به اینکه دو داوطلب از سوی جبهه متحد معرفی می‌شوند، یادآور شد: در شهرستان‌ها نیز به تناسب نیاز، افراد مورد تایید اصولگرایان به مردم معرفی می‌شوند.

وی از احتمال برگزاری همایش اختصاصی جبهه متحد اصولگرایی در زنجان خبر داد و افزود: در صورت توافق همایش مشترکی نیز با جبهه پایداری در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی فعالیت‌های اصولگرایان را در استان مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: همدلی لازم برای اتحاد بین اصولگرایان در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مشکلی در راستای اتحاد بین اصولگرایان در استان زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تاکنون مشکل خاصی در این زمینه پیش نیامده است.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان در زنجان خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایی با احزاب همسو با این جبهه مشکلی نداشته و اتحاد بین اصولگرایان همسو به نحو مطلوبی دیده می‌شود.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی تبلیغ و اطلاع‌رسانی منطقی را از راهکارهای جلب مشارکت مردم در انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی مطلوبی در زمینه انتخابات صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول