اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوان شهرستان مریوان:

پیست 700 متری دوچرخه‌سواری در مریوان احداث خواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان از ساخت پیست 700 متری دوچرخه سواری در این شهرستان خبر داد.

پیست 700 متری دوچرخه‌سواری در مریوان احداث خواهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی عصر امروز در مراسم انتخابات رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان برای توسعه این رشته ورزشی از موقعیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه مریوان می‌توان از این شهرستان برای فعالیت و میزبانی رشته‌های کورسی و کراس کانتری استفاده کرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان مریوان اعلام کرد: دوچرخه‌سواری یک شعار جهانی با عنوان هر فرد باید با دوچرخه به سرکار برود، را دارد که متاسفانه امروز فدراسیون و هیئت‌های ورزشی استان‌های کشور به این شعار توجهی ندارند.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و رئیس هیئت استان کردستان به این شعار جهانی شد و گفت: امیدوارم با توجه به شرایطی خوب استان و تلاش‌های رئیس جدید هیئت شاهد توسعه این رشته ورزشی در کردستان باشیم.

جولایی به ساخت پیست 700 متری دوچرخه‌سواری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ساخت این پیست در دستور کار قرار دارد تا برای تمرین و برگزاری مسابقات کشوری مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

وی در پایان اعلام آمادگی برای توسعه رشته دوچرخه‌سواری در این شهرستان خواستار حمایت فدراسیون دوچرخه‌سواری برای ساخت این پیست شد و گفت: ما برای میزبانی و برگزاری هرگونه مسابقات همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول