اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان:

نهضت قرآنی، یک فرصت بزرگ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: نهضت قرآنی یک فرصت بزرگ فرهنگی است.

نهضت قرآنی، یک فرصت بزرگ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدهادی حسینی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: 23 درصد دانش‌آموزان در نهضت قرآنی ثبت‎نام کرده‎اند.

وی تصریح کرد: تاکنون 16 هزار و 159 نفر برای حفظ قرآن اعلام آمادگی کرده‎اند، اما آنچه برای ما اهمیت دارد اقدامات عملی این حوزه برای تشویق و تربیت دانش‌آموزان برای حافظ قرآن شدن است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با اشاره به اینکه فرصت‎ها را نباید از مدیران مدرسه بگیریم، خاطرنشان کرد: در مدیران آموزش و پرورش شهرستان گرگان مدیرانی در سطح ملی داریم و قدرت ابتکار و سرعت کار بسیار خوب آنها انسان را در برابرشان دچار تواضع می‎کند.

حسینی با بیان اینکه شهرستان گرگان در طرح مروج سلامت رتبه اول را به دست آورده، اضافه کرد: از افتخارات ما این است که توانسته‎ایم 85 درصد از مدارس متوسطه شهرستان گرگان را ثابت صبح کنیم.

وی ادامه داد: همچنین کسب رتبه اول کشوری در مطالعه و پژوهش از دیگر افتخارات حاصل شده این اداره در سال جاری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با اشاره به برنامه‎های دهه فجر ابراز داشت: 133 برنامه برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده که مهم‎ترین آن شامل اجرای نغمه قرآنی 2 هزار دانش‌آموز، اجرای سرود و مسابقه دوچرخه‌سواری با حضور یک هزار و 357 دانش‌آموز، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، اعزام یک هزار و 800 دانش‌آموز دختر و 2 هزار دانش‌آموز پسر به راهیان‌نور از جمله برنامه‎های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر است.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول 33 سال انقلاب اسلامی مردم ایران ثابت کردند که دارای سه ویژگی فداکاری، وفاداری و امیدواری هستند، بیان داشت: مردم ایران از سال 1342 و پیش از آن پای انقلاب فداکارانه ایستادند و در طول جنگ تحمیلی و اتفاقات پس از آن وفادارانه در عرصه بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: امروز نیز با تمام شرایطی که دشمن برای ایجاد یاس در مردم ایجاد کرده است امیدوارانه برای آینده همت می‎کنند.

حسینی امید را از اصول ملت شیعه دانست و گفت: شیعه عقیده به امید دارد چرا که به انتظار معتقد است و این سه شاخصه فداکاری، وفاداری و امیدواری فرآیند انقلاب است و هر کس به این سه شاخص لطمه وارد کند طرفدار این ملت نیست.

وی با اشاره به اینکه خط به خط آرمان‎های رهبری باید در دهه فجر زنده شود، بیان داشت: دانش‌آموزان و اولیا باید برای مشارکت 12 اسفند خود را آماده کنند و در این مهم از کسی حمایت کنید که به شاخص‎های مقام معظم رهبری نزدیک‎تر باشد.

این مسئول گفت: ما یک وحدت قلوب داریم و یک وحدت اسلامی و باید انتقاد را در درون رفع کنیم و در مقابل کسانی که نمی‎خواهند این انقلاب باشد ایستادگی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان تاکید کرد: باید در برابر دشمن انسجام اسلامی داشته باشیم چون حضور حداکثری تاکید مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول