اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

مدارس ابتدایی و راهنمایی سوادکوه تعطیل است/ تردد در محور سوادکوه به کندی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه تردد در محور سوادکوه به علت شدت برف و باران به کندی صورت می‌گیرد، گفت: مدارس ابتدایی و راهنمایی سوادکوه نیز به علت شدت برف تعطیل است.

مدارس ابتدایی و راهنمایی سوادکوه تعطیل است/ تردد در محور سوادکوه به کندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، برف و کولاک شدید موجب قطع راه‌های روستایی و شهر آلاشت شده و برق و تلفن برخی مناطق نیز قطع شده و مدارس ابتدایی و راهنمایی سوادکوه تعطیل است.

معاون فرماندار سوادکوه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی سوادکوه در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این مطلب که بارش برف در شهرهای زیراب و پل سفید تا 50 سانتی‌متر و در شهر آلاشت و مناطق روستایی تا 80 سانتی متر گزارش شده، اظهار داشت: به دلیل گستردگی جغرافیایی شهرستان سوادکوه و کمبود ماشین‌آلات سنگین راهداری، جاده‌های مواصلاتی برخی از مناطق روستایی هنوز بسته است.

عضو ستاد بحران سوادکوه از قطعی برق و تلفن در برخی مناطق سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی تلفن و برق شهرهای زیراب و پل سفید با همکاری اداره برق و مخابرات شهرستان حل شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 630 نفر در پایگاه‌های امدادی ارفع ده و گدوک سوادکوه اسکان داده شده بودند.

معاون فرماندار سوادکوه از همکاری جمعیت هلال احمر سوادکوه برای تغذیه مسافران در راه مانده خبر داد و خاطرنشان کرد: 350 تخته پتو، 600 بطری آب معدنی، 450 بسته غذایی، 213 کیلو خرما، 450 بسته نان و یک هزار قوطی کنسرو توزیع شده است.

رحمتی از انتقال 21 نفر به مراکز درمانی خبر داد و گفت: از بامداد امروز محور سوادکوه بازگشایی شده، ولی تردد در محور سوادکوه به کندی در حال انجام است.

معاون فرماندار سوادکوه از تعطیلی مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان خبر داد و اذعان داشت: برخی از دبیرستان‌های شهرستان در مناطق کوهستانی بسته است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول